اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

از رازداری سرمربی سابق الهلال برای امباپه تا پیش بینی برنده توپ طلا

سرمربی سابق الهلال راز آینده ستاره پاری سن ژرمن را فاش نکرد.

از رازداری سرمربی سابق الهلال برای امباپه تا پیش بینی برنده توپ طلا

به گزارش خبرگزاری فارس، کیلیان امباپه ستاره جوان و آینده دار پاری سن ژرمن در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار دارد.

ستاره فرانسوی بارها پیشنهاد تمدید قراردادش را از سوی باشگاه پاری سن ژرمن رد کرد. به نظر می رسد امباپه در تابستان راهی برنابئو خواهد شد.

لئوناردو ژاردیم سرمربی سابق الهلال عربستان که موفق شد این تیم را در سال گذشته قهرمان آسیا کند به عنوان کاشف امباپه در موناکو درباره این بازیکن صحبت کرد.

ژاردیم در مصاحبه با شبکه « RMC Sport» گفت: امباپه وقتی از موناکو راهی پاری سن ژرمن بازیکنی سطح بالا بود. او در حال کسب تجربه است و هنوزم می تواند پیشرفت های بیشتری داشته باشد. او در سنب فوق العاده قرار دارد و بهترین عملکرد را دارد.

وی افزود: امباپه مهمترین بازیکن پاری سن ژرمن به شمار می آید. او وقتی 16 سال سن داشت بازیکنی تعیین کننده و گلزن بود. من بازی هایش در لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کردیم او تنها استعداد ندارد بلکه همه چیز برای پیشرفت را در اختیار دارد.

سرمربی سابق الهلال درباره شانس گرفتن توپ طلا، گفت: به نظرم امباپه بزودی توپ طلا را کسب می کند. بازیکنانی که در سال های گذشته این جایزه را برنده شدند، پا به سن گذاشتند. او در نسل جدید فوتبال بهترین است.

ژاردیم درباره احتمال انتقال امباپه به رئال، گفت: امباپه وقتی موناکو را ترک کرد درباره آینده اش و تصمیماتش با من صحبت کرد اما این حرف ها بین ما به عنوان راز باقی می ماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول