اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نکونام: لیاقت فولاد بالاتر از صحبت‌های من است/ آخرین بازی سال همیشه سخت می‌شود

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: فولاد باشگاه بزرگی است و لیاقتش بالاتر از صحبت‌هایی است که من انجام می‌دهم.

نکونام: لیاقت فولاد بالاتر از صحبت‌های من است/ آخرین بازی سال همیشه سخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، جواد نکونام پس از برتری یک بر صفر مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: این برد را به بازیکنان و مجموعه فولاد را تبریک می‌گویم. آخرین بازی سال همیشه سخت است. به خاطر اینکه بازیکنان فکر تعطیلات هستند. اما خوشبختانه بازیکنان ما تمرکز داشتند و با برنامه بازی کردیم. کاری که می‌خواستیم را انجام دادیم و به گل هم رسیدیم حتی می‌توانستیم زودتر هم گل بزنیم. 

وی افزود: موقعیت‌های خوبی را به خصوص در نیمه اول خلق کردیم. تیم فجر اصلاً به دروازه ما نزدیک نشد. در نیمه دوم تیمی که پایین جدول ا ست و خطر را احساس می‌کند انتحاری بازی می‌کند. به مهرزاد معدنچی مربی فجر تبریک می‌گویم. این تیمی که در این دو هفته ما دیدیم خیلی خوب بازی کرد، دونده، پرتلاش و جنگنده ظاهر شدند. ما هم سازمان دفاعی خوبی داشتیم و توانستیم حریف را کنترل کنیم. می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم و خیال‌مان را راحت کنیم اما با بی‌دقتی این اتفاق نیفتاد. این نوع بازی‌ها که حریف‌تان در پایین جدول است خیلی سخت می‌شود. 

سرمربی فولاد عنوان کرد:‌ سال سختی را پشت‌سر گذاشتیم با تمام این سختی‌ها خوشبختانه توانستیم موفق باشیم. فولاد باشگاه بزرگی است و لیاقتش بالاتر از صحبت‌هایی است که من انجام می‌دهم. دوست دارم جایگاه فولاد همیشه بالا باشد و فوتبال با شخصیتی را  انجام دهد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول