اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

دفاع جالب کلوپ از مدافع لیورپول؛ چه کسی گفت آرنولد دفاع کردن بلد نیست؟

یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول پس از شکست آرسنال از این تیم تمجید کرد و پاسخی کوبنده به منتقدان ستاره انگلیسی داد.

دفاع جالب کلوپ از مدافع لیورپول؛ چه کسی گفت آرنولد دفاع کردن بلد نیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در یکی از مهمترین بازی‌های هفته، لیورپول در ورزشگاه امارات به مصاف آرسنال رفت و به برتری 2 بر صفر رسید.

لیورپول با این برد به یک امتیازی صدر جدول رسید تا رقابت بر سر قهرمانی بین این تیم و منچسترسیتی به اوج خود برسد.

کلوپ پس از این بازی گفت: همه مسابقات تا انتها برای ما حکم فینال را دارد. جو تیم خوب است و همه متمرکز، قدرتمند و با انگیزه هستند.

وی در رابطه با آرسنال گفت: آرتتا کارش را به خوبی انجام می‌دهد. هفته به هفته، ماه به ماه شما می‌توانید پیشرفت آنها را ببینید. به نظرم پیشرفت آنها شگفت انگیز و تحسین برانگیز است. آنها تیمی بسیار خوب دارند، بسیار هماهنگ هستند و بازیکنان مستعد و با نشاطی دارند. آنها یک ایده مشخص و ساختار منظم دارند و می‌دانند چگونه باید فوتبال بازی کنند. این برای من بسیار هیجان انگیز است.

سرمربی لیورپول پس از برد آرسنال در جام اتحادیه از بازیکن برزیلی حریف تمجید کرد و گفت: نام گابریل مارتینلی را به خاطر بسپارید.

این بازیکن شب گذشته نیز نمایشی دیدنی از خود به ثبت رساند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه لیورپول ساخت.

کلوپ در خصوص مارتینلی گفت: مارتینلی عجب بازیکن با استعدادی است. او واقعا تکنیکی است و در بازی حقه می‌زند. با این حال اگر کسی الان بگوید که ترنت الکساندر آرنولد نمی‌تواند دفاع کنیم، بیاید پیش من تا من او را بزنم. دیگر نمی‌‌توانم این انتقادها را تحمل کنم. این پسر دیگر باید چه کار کند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول