اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جنگ نرم و فضای مجازی؛ ابزارهای دشمن در بدبین‌سازی مردم به انقلاب

نماینده مجالس نهم و دهم مجلس گفت: دشمن با استفاده از جنگ نرم و فضای مجازی به گونه‌ای مشکلات را بزرگنمایی می‌کند که حس بد بینی به انقلاب در میان مردم ایجاد کند.

جنگ نرم و فضای مجازی؛ ابزارهای دشمن در بدبین‌سازی مردم به انقلاب

رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در مجالس نهم و دهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد تلاش دشمنان برای سناریو سازی علیه انقلاب اسلامی گفت: نظام اسلامی از زمان تاسیس تاکنون دشمنان قسم خورده ای داشته و دارد، برخی از این دشمنان داخلی و برخی نیز خارجی هستند، دشمنان انقلاب در زمینه های متعددی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند که خوشبختانه نتیجه مطلوب آنان حاصل نشده است.

وی افزود: دشمنان از ابزارهای متفاوتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کرده و می کنند؛ زمانی با استفاده از جنگ به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بودند، زمانی هم به وسیله تحریم و ترور ولی چون از این موارد نتوانستند نتیجه مطلوب خود را حاصل کنند شیوه جنگیدن با نظام را تغییر داده و به وسیله جنگ نرم و تبلیغاتی درصدد برآمده اند تا به نظام ضربه بزنند.

سبحانی فر تشریح کرد: شرایط جنگ نرم و فضای مجازی به گونه ای است که می توان با تبلیغات و بزرگنمایی مشکلات موجود، مخاطب را به گونه ای تحت تاثیر قرار داد که در نهایت باعث شکل گیری حس بد بینی به انقلاب در میان مردم شود.

نماینده ادوار مجلس خاطر نشان کرد: شرایط کنونی کار مسئولان را سخت‌تر می‌کند، باید رفتار و گفتارشان به‌گونه‌ای باشد که به دشمنان فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندهد.

نماینده ادوار مجلس هدف از اقدامات رسانه های دشمنان را ایجاد نارضایتی در بین مردم دانست و تاکید کرد: دشمنان نظام به دنبال بد بین کردن مردم نسبت به انقلاب و مسئولان هستند تا از این طریق بین مردم و حکومت فاصله بیندازد به همبن جهت صدا و سیما و رسانه ها باید تلاش کنند تا اطلاعات درست با سرعت زیادی در اختیار مردم قرار گیرد تا فرصت از دست معاندین گرفته شود.

سبحانی فر گفت: هدف معاندین این تاثیرگذاری روی افرادی است که اطلاعات کمتری دارند، تا با هجمه تبلیغاتی و رسانه‌ای این افراد را تحت تأثیر قرار دهند و از این طریق بین این افراد و حکومت فاصله بیندازد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول