اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شورای شهر خبر استعفای شهردار تویسرکان را تکذیب کرد

خبر استعفای محمدحسین پور شهردار شهر تویسرکان از سوی اعضای شورای اسلامی تکذیب شد.

شورای شهر خبر استعفای شهردار تویسرکان را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، روز گذشته خبری مبنی بر استعفای محمد حسین‌پور، شهردار تویسرکان در فضای مجازی نشر داده شد که بلافاصله جویای صحت و سقم این خبر از سوی اعضای شورا شدیم، اما متاسفانه موفقیتی در برقراری ارتباط حاصل نشد تا اینکه امروز پس از جلسه شورا رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تویسرکان نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

علی‌اشرف پیری در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه خبر استعفای شهردار تویسرکان در فضای مجازی کاملا کذب بود اظهار کرد: معمولا استعفای شهردار باید در صحن شورا و با حضور اعضای شورای شهر مطرح شود.

وی با تاکید بر اینکه تا این لحظه این خبر چه مکتوب و چه شفاهی به شورا نرسیده است افزود: اینکه خبر استعفای شهردار چطور و از کجا نشر پیدا کرده باید از خود شهردار سوال شود که به چه شکلی و چرا این خبر را مطرح کرده چون حرفی از استعفا در بین نبوده است.

 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تویسرکان در رابطه با موضوعات مطرح شده در فضای مجازی در خبر استعفای شهردار از جمله محل سکونت او گفت: بعد از انتخاب شهردار ساختمانی را برای سکونت شهردار در اختیار او قرار دادیم هیچ تهدید و تعرضی به ایشان برای خالی کردن این ساختمان نشده است؛ اما از قبل در حد شفاهی استفاده از این ساختمان برای کمیسیون‌های مختلف مطرح شده است.

وی تاکید کرد: در صورت لزوم از قبل به شهردار برای تخلیه ساختمان شورای شهر اطلاع داده می‌شد در صورتی که شورا تاکنون این کار را انجام نداده است.

پیری با تاکید بر اینکه هفت نفر از اعضای شورا همفکر بودند و در طول مدت ۶ ماه انتصاب شهردار دست ایشان را کاملا باز گذاشتند و هرکجا لازم بوده کمک کرده‌اند گفت: اما اگر کسی در جلسات غیر رسمی برخورد نامناسب و یا نیتی به صورت فردی داشته به خود فرد مربوط است.

وی با بیان اینکه همه اعضای شورا همه دنبال انجام کار هستند ضمن اینکه همه پروژه‌هایی که اکنون فعالند دارای مصوبه و به پیشنهاد شورای شهر بوده است تصریح کرد: بنده فکر می‌کنم نشر خبر استعفای شهردار تویسرکان در فضای مجازی با هدف ایجاد اختلاف انجام شده است.

 رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تویسرکان در خصوص خبری مبنی بر قهر و یا عدم حضور رئیس شورای شهر تویسرکان در شورا نیز با اشاره به اینکه هر عضو از شورا ممکن است چند جلسه غایب باشند البته تا چند جلسه غیبت آن‌ها موجه است گفت: رئیس شورای شهر تویسرکان تنها در دو جلسه شورا حضور نداشتند.

رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر تویسرکان نیز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه به نتیجه رساندن پروژه‌ها نیاز شهر تویسرکان است اظهار کرد: تغییر و تحول شهردار زمان‌بر است ضمن اینکه فرصت کار در نیمه نخست سال را از دست خواهیم داد در حالی که نیمه دوم سال هم  آنطور که باید، کاری نمی‌توان انجام داد.

حسین بابایی با بیان اینکه همه اعضای شورا متفق‌القولند که شهردار به کارش ادامه دهد گفت: همه اعضای شورای شهر نیز برای رشد و توسعه همه جانبه شهردار را یاری می‌دهند.

وی با اشاره به رضایت‌مندی مردم از کار شهردار و ناراحتی آن‌ها از استعفای او تاکید کرد: شورای شهر تلاش می‌کند با ایجاد هماهنگی‌های لازم، لذت شیرینی خدمت شهرداری به کام مردم تلخ نشود.

رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر تویسرکان با بیان اینکه خوشبختانه شهردار شهر تویسرکان ضمن اینکه ساعی و اخلاق‌مدارند احترام اعضای شورای شهر را دارند افزود: تصمیم بر این شد که بحثی از استعفا نباشد و شهردار با قدرت به کارش ادامه دهد.

وی در خصوص این سوال که آیا نشر خبر استعفای شهردار در فضای مجازی که از جانب شورا تکذیب شد، قانونی پیگیری نمی‌شود تاکید کرد: این امر قابل انجام است، این موضوع را کمیته حقوقی شهرداری می‌تواند بررسی و پیگیری کند.

بابایی همچنین در خصوص اینکه چرا روابط عمومی شورا بلافاصله تکذیبیه خبر استعفای شهردار را اطلاع‌رسانی نکرد گفت: شورای اسلامی شهر تویسرکان روابط عمومی ندارد و یکی از مباحث شورا در دو جلسه انتخاب روابط عمومی بود که هنوز به نتیجه نرسیده است.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول