اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زمان رونمایی از چمن جدید برای میزبانی شاگردان ربیعی مشخص شد

زمان میزبانی مس رفسنجان در زمین چمن جدید مشخص شد.

زمان رونمایی از چمن جدید برای میزبانی شاگردان ربیعی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال مس رفسنجان در آخرین بازی سال1400، روز جمعه 27 اسفند میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

با وجود اینکه طرح تعویض چمن مصنوعی در زمین شماره دو ورزشگاه شهدای صنعت مس انجام و چمن طبیعی در آن نصب شده اما مسئولان مس رفسنجان طی هماهنگی با پیمانکار تصمیم گرفتند برای بهتر شدن شرایط آخرین بازی سال را نیز در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه برگزار کنند و در اولین بازی خانگی سال جدید، به میزبانی از رقبا در چمن جدید بپردازند.

به این ترتیب با توجه به اینکه بازی اول شاگردان محمد ربیعی در تبریز مقابل تراکتور است و همچنین در جام حذفی نیز مهمان خلیج فارس بندرماهشهر هستند، قرار است تقابل با فجرسپاسی که اولین میزبانی مس در سال 1401 خواهد بود در زمین شماره دو برگزار شود.

علی علیزاده معاون باشگاه مس رفسنجان ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی فارس، در خصوص آخرین وضعیت زمین شماره یک ورزشگاه شهدای صنعت مس اظهار داشت: هنوز زمان بهره برداری از این زمین مشخص نیست. طبق آنچه که به ما اعلام شده قرار است چمن آن در اردیبهشت کاشته شود و در شهریور مورد بهره برداری قرار بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول