اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پروژه ۷۰۴ واحدی طرح ملی مسکن در ورامین کلنگ زنی شد

طی مراسمی باحضور استاندار تهران، مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه و سایر مسؤولین شهرستانی و استانی آیین کنگ زنی پروژه ۷۰۴ واحدی طرح ملی مسکن در ورامین برگزار شد.

پروژه ۷۰۴ واحدی طرح ملی مسکن در ورامین کلنگ زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، آیین کلنگ زنی پروژه ۷۰۴ واحدی طرح ملی مسکن ورامین ظهر امروز باحضور حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، محسن منصوری استاندار تهران و معاونین، مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه، قائم مقام سپاه سیدالشهداء استان تهران، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر و سایر مسؤولین، در ورامین برگزار شد. 

پروژه ۷۰۴ واحدی ورامین در یک سایت ۶ هکتاری در دستور کار نهضت مسکن کارکنان‌ سپاه قرار گرفت و با تفاهمنامه ای که با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران منعقد شد این مهم امروز به منصه ظهور رسید تا کنگ آن به زمین بخورد.

این پروژه در زیربنایی به متراژ ۹۲/۰۷۶ متر مربع و مشتمل بر ۸۸ بلوک ۸ واحدی است که با یک معماری بسیار زیبا و متناسب با متراژ زمین مورد نظر طراحی خواهد شد.

طبق زمان بندی که برای این پروژه در نظر گرفته شده یک مقطع چهار ساله است که تا سال ۱۴۰۳ طرح ملی مسکن در ورامین تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول