اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

مدیر بی‌دستاورد، رئیس شد/ روزگار تلخ‌تر از تلخ برای والیبال ارومیه؟

پیمان رضایی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان آذربایجان غربی برای مدت 4 سال رئیس این هیات شد.

مدیر بی‌دستاورد، رئیس شد/ روزگار تلخ‌تر از تلخ برای والیبال ارومیه؟

مجتبی ذکی‌زاده - به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی ریاست هیات والیبال ارومیه روز سه‌شنبه با رقابت بین مهدی احمدی، پیمان رضایی و آیدین رحمانی برگزار شد. در پایان این رقابت انتخاباتی پیمان رضایی با کسب 20 رای به عنوان رئیس هیات والیبال ارومیه انتخاب شد. همچنین رحمانی 9 رای آورد و اعضای حاضر به احمدی رای ندادند.

انتخاب پیمان رضایی به عنوان رئیس جدید هیات والیبال ارومیه در حالی است که وی در مدت حضورش در سمت مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه نتوانست به توفیق خاصی دست پیدا کند و بهترین مقام ارومیه نایب قهرمانی در لیگ برتر است. علاوه بر این موضوعات جای سوال دارد که چرا در انتخابات ریاست هیأت والیبال شهری مانند ارومیه خبری از پیشکسوتان و چهره‌های شناخته شده نبوده است؟

رضایی در شرایطی توانست به عنوان رئیس هیأت والیبال انتخاب شود که در روزهای اخیر علی‌اصغر مجرد، ملی‌پوش والیبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس نکات عجیبی از مدل مدیریتی وی را افشا کرد. 

مجرد در بخشی از اظهارات خود عنوان کرد: لیاقت مردم ارومیه خیلی بالا است. من در جایگاهی نیستم که بخواهم درمورد مردم و والیبال ارومیه حرف بزنم، اما امثال این آقا اینقدر به مردم دروغ گفته‌اند و خرابکاری کرده‌اند، عملاً لطمه‌های بزرگی به والیبال ارومیه زده‌اند وگرنه آن شهر باید تاکنون 10 قهرمانی لیگ برتر را تجربه می‌کرد و به جام باشگاه‌های آسیا و جهان می‌رفت، نه اینکه میزبانی جام باشگاه‌های آسیا را هم از آن شهر بگیرند. برخی‌ها از آن باشگاه به من گفتند که ما هنوز بدهی تراویسای پدر و پسر و بازیکن فنلاندی سابق خود را هم نداده‌ایم؛ قرارداد تو هم نهایتاً به آنها اضافه خواهد شد. 

درهمین راستا چندی پیش هم فدراسیون جهانی و کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در سال 2022 را به ایران اهدا کردند و فدراسیون کشورمان هم تصمیم گرفت ارومیه را به عنوان میزبان این رقابت‌ها انتخاب کند، اما موضوع مهمی که وجود داشت این بود که تیم شهرداری ارومیه به عنوان میزبان این بازی‌ها حق حضور نداشت، چراکه این باشگاه بعد از سال‌ها بدهی خود را تراویسا را تسویه نکرده بود.

گفته می‌شد باشگاه شهرداری ارومیه مبلغی حدود 15 میلیارد تومان را باید به تراویسای پدر و پسر پرداخت کند تا شاید محرومیتش بخشیده شود؛ اما هیچ عزمی برای پرداخت این بدهی از سوی مسئولان ارومیه دیده نشد تا اینکه میزبانی از ارومیه گرفته شد و به تهران رسید. در همان مقطع پیمان رضایی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه پس از پیگیری‌های مکرر خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس برای اطلاع از آخرین شرایط این پرونده، اظهار داشت: فعلاً جلسه دارم و هر زمانی که خودم صلاح بدانم با شما تماس خواهم گرفت!

در آن زمان هواداران والیبال در ارومیه حاضر بودند دست به دست هم داده و از جیب خودشان هم که شده این بدهی را جمع‌آوری و پرداخت کنند تا شاهد درخشش تیم‌شان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا باشند، اما رضایی و همکارانش ترجیح می‌دادند جلسات بدون خروجی برگزار کرده و از پاسخگویی به اصحاب رسانه طفره بروند. 

به این ترتیب پیمان رضایی حالا قرار است در هیأت والیبال فعالیت خود را دنبال کند. این اتفاق در شرایطی در حال رخ دادن است که تیمداری شهرداری ارومیه در فصل آینده لیگ برتر والیبال هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. عاشقان والیبال ارومیه توقع دارند که مسئولان با احساسات آنها بازی نکرده و به فکر رشد و توسعه این رشته در پایتخت والیبال آسیا باشند. با این شرایط باید منتظر ماند و دید، آیا رضایی که در دوران مدیریتش لطمه‌های زیادی به والیبال ارومیه وارد شد، می‌تواند تغییر نقش داده و ناجی باشد یا همچنان به عنوان نابودگر به فعالیت خود ادامه خواهد داد؟ 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول