اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جزییات جدید از ساخت افراماکس‌ها در ایزوایکو

مدیرعامل ایزوایکو با اشاره توافق اولیه این شرکت برای ساخت چند فروند نفتکش افرامکس با شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران، گفت: جلسات مشترک و مذاکرات فنی در حال برگزاری است.

جزییات جدید از ساخت افراماکس‌ها در ایزوایکو

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته گذشته بود که در خبری از سلمان ضربی مدیرعامل ایزوایکو از ساخت سفارش جدید شرکت ملی نفتکش به ایزوایکو خبر داده شد.

جزییات اولیه خبر را اینجا بخوانید.

حالا سلمان ضربی مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران صبح امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای با بیان این که ایزوایکو توانسته است اعتماد کارفرمایان بزرگ این صنعت مانند شرکت کشتی‌رانی جمهوری اسلامی و شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران را جلب و فعالیت خود را وارد مرحله نوینی کند، عنوان داشت: علی‌رغم مشکلاتی که پیش از این با مجموعه شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی وجود داشت، اما در دوره جدید مدیریتی این توافق خوب حاصل شده و در فضایی جدید، جلسات مشترک و مذاکرات در خصوص مسائل فنی به‌طور جدی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در ساخت این نفتکش‌ها از علم و تکنولوژی روز دنیا استفاده می شود، افزود: کشتی اول بر اساس تفاهم انجام شده در بازه‌ زمانی ۳۰ ماهه آماده تحویل خواهد شد اما امیدواریم رکورد ۲۶ماهه ساخت کشتی نفتکش را به ۲۴ ماه کاهش دهیم.

مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران ادامه داد: پس از ساخت نخستین فروند نفتکش افرامکس در بازه زمانی تعریف شده، هر شش ماه یک کشتی را خواهیم ساخت و در مراحل مختلف ساخت هر فروند نفتکش، یک‌هزار و 500نفر نیروی کار به صورت مستقیم مورد نیاز است که می‌تواند ظرفیت قابل توجهی برای توسعه اشتغال در منطقه باشد.

ضربی با اشاره به برنامه مدون برای بروزرسانی تجهیزات و زیرساخت‌های مجموعه ایزوایکو و رسالت این مجموعه در زمینه انجام تعهدات با سرعت، دقت و کیفیت بالا، گفت: با توجه به زیرساخت‌های موجود و برنامه توسعه‌ای شرکت، امیدواریم مذاکرات با  شرکت کشتی‌رانی جمهوری اسلامی نیز به‌زودی به نتیجه برسد.

مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران از حمایت و اعتماد مدیرعامل شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران به توان داخلی و مجموعه ایزوایکو قدردانی ویژه کرد و گفت: ایزوایکو یک بار دیگر چون گذشته اثبات خواهد کرد که توان پشتیبانی از صنعت حمل و نقل دریایی کشور را در تمامی حوزه ها دارد و این فرصت و اعتماد برای ما ارزشمند است.

وی افزود: نگاه حمایتی شرکت ملی نفتکش در دوره جدید مدیریتی آقای شیوا یک رویکرد عالمانه است که می تواند باعث شکوفایی تولید و اشتغال در این صنعت مهم شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول