اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تحلیل سرمربی سابق تنیس از تغییرات و استعفاها در فدراسیون/ احمدوند: شکل اعتراض‌ها صحیح نبود

سرمربی سابق تیم ملی تنیس گفت: تغییرات حق هر رئیس فدراسیونی است و شکل اعتراض دوستان صحیح نبود و می‌توانست شکل بهتری داشته باشد.

تحلیل سرمربی سابق تنیس از تغییرات و استعفاها در فدراسیون/ احمدوند: شکل اعتراض‌ها صحیح نبود

جلال بابایی - سعید احمدوند در گفت‌وکو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تغییر و تحولات در فدراسیون تنیس و برخی استعفاها در این فدراسیون اظهار داشت: این حق هر رئیس فدراسیون است که در مجموعه کاری خود تغییر و تحول بدهد و با هر کس که دوست دارد کار کند. در همه فدراسیون‌ها به این شکل است و در گذشته هم از این دست اتفاقات افتاده است. بارها دبیران فدراسیون تغییر کرده‌اند، اما به نظرم شکل اعتراضی که از سوی برخی صورت گرفت، می‌توانست منطقی‌تر باشد. از آن مهم‌تر اینکه وقتی اعتراض گروهی است،‌‌ بهتر است تا آخر همه پای آن بایستند نه اینکه وسط کار نظر خود را تغییر دهند. به هر حال رفتارهای انسانها با یکدیگر متفاوت است. در مجموع من با این شکل اعتراض موافق نبودم و بهتر بود تصمیم دیگری گرفته می‌شد.

سرمربی سابق تیم ملی تنیس عنوان کرد: عزیزی رئیس فدراسیون بهتر است تغییر را در جاهایی که الزامی‌تر است صورت دهد، مثلاً ما در بخش آموزش واقعا ضعیف هستیم و هر چه سریع‌تر باید در مورد آن اقدام جدی صورت بگیرد. ما در سطح بسیار پائینی هستیم و اگر فکر می‌کنند صمت‌های آسیایی مسئول آموزش فدراسیون می‌تواند به این رشته کمک کند، باید گفت این سمت‌ها هم سال گذشته از دست رفت.

وی ادامه داد: رئیس کمیته آموزش در همه جای فدراسیون هست و نمی‌دانم چه اصراری است که یک نفر تا این حد همه کارها را انجام دهد. وقتی به این شرایط اعتراض می‌کنم دلیلم این است که بازیکنی پیش من آمده که بک‌هند و فورهند را بلد نیست، این نشان می‌دهد که ما در آموزش ضعیف هستیم. به نظر من، رئیس فدراسیون باید توضیح دهد که چرا این فرد در همه بخش‌های تنیس دخالت می‌کند؟ استانی که او خودش تنیس بازی کرده یک بازیکن شاخصی ندارد. من دوست داشتم عزیزی در این بخش هم تغییراتی را ایجاد کند. 

 

وی در مورد اینکه ظاهراً نامه استعفا قبل از رسیدن به دست رئیس فدراسیون در رسانه‌ها پخش شده است، گفت: این هم یک کار اشتباه بود. من چون خودم تجربه این کار را داشتم می‌گویم که بهتر بود ابتدا نامه به دست رئیس فدراسیون می‌رسید و بعداً اگر ترتیب اثری داده نمی‌شد، به رسانه‌ها می‌دادند.

احمدوند در مورد تغییر سرمربی تیم ملی بانوان، گفت: فرناز فصیحی با اختلاف، بهترین مربی ایران است و هیچ‌کس به سطح او نمی‌تواند نزدیک هم بشود. او شاگردان زیادی را پرورش داده. به نظرم باید در مورد کنار گذاشتن او یک مقدار تجدیدنظر می‌شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول