اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

حجت الاسلام فیلی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام شد

در نشست شورای اداری شهرستان حجت‌الاسلام فیلی به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام معارفه شد.

حجت الاسلام فیلی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز در نشست شورای اداری شهرستان ایلام با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام تودیع و معارفه شد، در این نشست حجت الاسلام فیلی رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام شد.

ما به دنبال اسم و شهرت نیستیم

 حجت الاسلام فیلی رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام در این نشست گفت: بنده در این مسئولیت به عنوان یک برادر در خدمت همه عزیزان هستم در این ۶ ماه مسئولیت مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تحولات عظیمی در استان ایلام رخ داده است و ما به دنبال اسم و شهرت نیستیم بلکه در راستای اهداف و رسالت و انتظاراتی که از ما وجود دارد می‌خواهیم قدمی برداریم.

وی افزود: امیدوارم با هماهنگی و همکاری‌ها بتوانیم خدمتی به مردم، جامعه و فرزندان که در این شهر هستند داشته باشیم؛ در این فضای بسیار سنگین تبلیغاتی که دشمن بر علیه نظام، انقلاب و اسلام با این تفکرات منفی که در فضای مجازی در ذهن فرزندان، جوانان و مردم رسوخ کنند بتوانیم مقابله کنیم.

رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام ادامه داد: مهمترین اقدامی که مدیر کل تبلیغات اسلامی استان برای سال‌های آینده برنامه ریزی کرده در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند تا به آن ورود پیدا کنیم و برای برنامه جدید که بحث جامعه پذیری که امروز مهمترین موضوع است برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی نیاز داریم جامعه را هوشیار و روشن کنیم و باید در این زمینه قدم‌هایی برداشته شود.

وی در ادامه گفت: برکات و ظرفیت‌های خوبی در استان و شهر ایلام هست که همین امنیت و آرامشی که وجود دارد که می‌توانیم با این ظرفیت‌ها قدم‌ها و برنامه‌هایی اجرا کنیم که این جای امید دارد.

وی در پایان گفت: از مدیر کل تبلیغات اسلامی استان که به بنده اعتماد و این مسؤلیت را واگذار کردند صمیمانه تقدیر همچنین از فرماندار و شورای اداری شهرستان ایلام تشکر و امیدوارم بتوانیم با همکاری صورت گرفته و برنامه ریزی‌های انجام شده خدمتی به مردم شریف شهر ایلام داشته باشیم.

کشور نیازمند حضور دلسوزانه و انقلابی مسوولین است

جوهری فرماندار شهرستان ایلام در نشست شورای اداری و در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آغاز گام دوم انقلاب و در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری بیش از هر زمان دیگری نیاز به حضور دلسوزانه و انقلابی مدیران و مسئولین داشته و در طول بیش از ۴ دهه عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دشمنان ما از شرق و غرب با ترفندهای مختلف سعی در ضربه زدن به انقلاب دارند.

وی افزود: امروز برخلاف گذشته شیوه‌های تهاجم متفاوت شده و ما در معرض تهاجم نرم هستیم چه جنگ و چه دفاع در این حوزه بسیار و به مراتب سخت‌تر از جنگ سرد است در جنگ نرم و ابزارهای دشمن خیلی قدرت شناخت دشمن نداریم و لذا کار به مراتب سخت‌تر است.

فرماندار شهرستان ایلام ادامه داد: یکی از راهکارهایی که مقام معظم رهبری فرمودند "جهاد تبیین" است ما به عنوان کارگزاران نظام در حوزه‌های مختلف وظیفه داریم چه در ماموریت‌ها چه در مسائلی که نیاز به اطلاع رسانی نیاز به تبیین این است ورود میدانی و جهادی باید داشته باشیم نه صرفاً در قالب جلسات و مصوبات.

وی افزود: در همین مدت کوتاه دولت جدید شخص رئیس جمهور و هیات دولت، استانداران و فرمانداران و سایر مدیران با حضور میدانی خیلی از مشکلات حل شده و این نتیجه کار و حضور میدانی و کم کردن فاصله مردم و مسئولین است.

فرماندار شهرستان ایلام ادامه داد: انتظار داریم با توجه به مشکلات عدیده‌ای در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی وجود دارد و فرهنگ به عنوان زیرساخت سایر حوزه‌ها محسوب می‌شود از همه مدیران به ویژه سازمان تبلیغات اسلامی که با حضور میدانی و دغدغه مند بتوانیم با همکاری هم و به صورت هدفمند برنامه‌ریزی کنیم که در سال آینده با تدوین برنامه جامع به ویژه در حوزه آسیب‌های اجتماعی ورود پیدا و رضایت خدا و مردم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول