اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پاکدل: سرمربی تیم ملی هندبال مربی شناخته‌ای شده در جهان است/قرارداد او تا فردا امضا می‌شود

رئیس فدراسیون هندبال گفت: تا فردا قرارداد سرمربی جدید تیم ملی امضا خواهد شد، او یکی از مربیان شناخته شده در جهان است.

پاکدل: سرمربی تیم ملی هندبال مربی شناخته‌ای شده در جهان است/قرارداد او تا فردا امضا می‌شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا پاکدل بعد از صعود تیم ملی بانوان به مسابقه جهانی هندبال اظهار داشت: باید این موفقیت بزرگ را به جامعه بزرگ ورزش بانوان تبریک بگویم. این اولین مدال تاریخ هندبال بانوان جمهوری اسلامی ایران است و از معدود مدال‌های بانوان در رشته‌های توپی است. بانوان توانسته سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنند. این رقابت‌ها سال آینده در کشور اسلونی برگزار خواهد شد. در واقع با صعود بانوان سه‌گانه جهانی شدن تیم‌های هندبال کشورمان تکمیل شده ا ست.

وی در مورد رقابت‌های ساحلی هندبال آسیا گفت: این رقابت‌ها از دوم تا هشتم فروردین به میزبانی کشورمان و شهر تهران برگزار می‌شود و 12 تیم در آن حضور دارند. بعد از 9 سال این میزبانی به کشورمان رسیده  است و امیدوارم بتوانیم سهمیه آسیایی وجهانی در این رقابت‌ها کسب کنیم.

رئیس فدراسیون هندبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی هندبال به شبکه سه سیما گفت: مراحل پایانی امضای قرارداد این مربی در حال طی شدن ا ست و نهایتاً تا فردا این قرارداد  امضا خواهد شد و خبر خوشی را به جامعه هندبال می‌دهیم. سرمربی آینده تیم ملی یکی از مربیان بزرگ و شناخته شده جهان هندبال است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول