اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افزایش ۵۵درصدی بودجه شهرداری نجف‌آباد

شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه بودجه شهرداری نجف‌آباد ۵۵درصد افزایش پیدا کرد، گفت: در شهرستان نجف‌آباد پروژه‌هایی در حال کار است که فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند.

افزایش ۵۵درصدی بودجه شهرداری نجف‌آباد

به گزارش خبرنگار فارس از نجف‌آباد، عبدالرسول امامی شهردار نجف‌آباد ظهر امروز در نشست خبری باخبرنگاران ابراز داشت: جریان خدمت به عنوان شعار شهرداری و مدیریت شهری نجف‌آباد انتخاب شده و سعی می‌شود همه اطلاع‌رسانی‌ها با این کلید واژه در رسانه‌ها منتشر شود.

وی از عملیاتی شدن ۳۷ پروژه عمرانی، ترافیکی و خدماتی در جریان خدمت نجف‌آباد خبر داد و گفت: تکمیل و استمرار پیشرفت پروژه‌های بزرگ شهر نجف آباد در سال جدید نیز مانند سال ۱۴۰۰ با قوت ادامه دارد و جریان خدمت تا پایان این پروژه‌ها تعطیل نخواهد شد.

امامی ضمن مثبت دانستن افزایش بودجه شهر اظهار داشت: با توجه به منابع مناسب افزایش ۵۵ درصدی بودجه را در دستور کار قرار داده و از ۳۷۰ به ۵۹۰ میلیارد افزایش دادیم که از این مبلغ ۴۲۰ میلیارد بودجه عمرانی و مابقی آن بودجه جاری خواهد بود.

شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه حرکت جریان شهر نجف‌آباد، کلان برنامه‌ای است در راستای خدمت به مردم این شهر تاریخی، اظهار کرد: حرکت جریان خدمت در راستای جریان شهر با احیای پروژه‌های تعطیل شده و نیمه تعطیل شهر با قوت در حال انجام است و شاهد اتفاقات خوبی در نجف آباد در راستای جریان خدمت خواهیم بود و با فرارسیدن سال جدید و پراکنده شدن عطر بهار جان‌ها در شهر شاهد بهار تحول و توسعه شهر نجف آباد خواهیم بود.

وی به ضرورت جذب سرمایه‌گذاری برای شهر و اقدامات شهرداری در این راستا اشاره کرد و گفت: دیدگاه‌ها و نظرات مردم و نخبگان و صاحب نظران برای مدیریت شهری بسیار مهم است و در جریان خدمت رویکرد ما نخبگانی و توجه به نیازهای مردم و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن برای رشد و تعالی شهر پرافتخار و تاریخی نجف آباد است و امیدوار هستیم در آینده نزدیک مردم ثمره جریان خدمت و تلاش‌های مستمر خادمان خود در مدیریت شهری را به صورت ملموس شاهد باشند.

امامی نجف‌آباد را قدیمی‌ترین شهر جدید ایران خواند و عنوان کرد: معابر این شهر به صورت شطرنجی است که با قدمتی ۴۰۰ ساله و از زمان شیخ‌بهایی طراحی خاص خودش را دارد اما حالا با افزایش آمار خودروها خیابان‌ها دیگر گنجایش ندارد و از این رو تصمیم گرفتیم به جای اتوبوس واحدها از مینی‌بوس‌های دو درب در ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده شود.

شهردار نجف‌آباد پتانسیل سرمایه‌گذاری در شهرستان نجف‌آباد را از مزیت‌های آن برشمرد و ابراز داشت: پروژه‌های مشارکتی شهرداری نجف‌آباد مانند رستوران باغ چوبی و شهربازی در پارک کوهستان از جمله کارهای مشارکت شهرداری با بخش خصوصی است که اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱٠۹/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول