اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع ۷هزار بسته کمک مومنانه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران

فاز دوم از مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان امروز با توزیع ۷هزار بسته معیشتی و ۳۶ تن مرغ گرم در مازندران توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران در حال اجرا است.

توزیع ۷هزار بسته کمک مومنانه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در فاز دوم از مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان ، با گرامیداشت نیمه‌شعبان و عید نوروز، اظهار کرد: شاید برخی فکر کنند بسته معیشتی سر و صدا ندارد اتفاقا باید گفت بخشی از جهاد تبیین این است که باید خدمات را به مردم باید گفت تا بدانند و امیدوار باشند.

وی افزود: دشمنان سعی می‌کنند این خدمات را پنهان نگه دارند تا کسی متوجه نشود، درحالی‌که این موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و خدمات گفته شود درواقع جهاد تبیین همین است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان  امام راحل(ره) بزرگ‌ترین گام‌ها را در راستای خدمات و نیازمندی‌ها به اقشار نیازمند برداشته است که جای تقدیر دارد، تصریح کرد: در کنار این خدمات، صدها گروه جمعیتی از قشر جوانان تحت عنوان گروه‌های جهادی با دل‌های پر از شوق این بسته‌های جهادی را تهیه کرده و توزیع می‌کنند و در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه خود این حضور و فعالیت میدانی سازنده، تربیت‌کننده و هم یابنده است، خاطرنشان کرد: این مهم از برکات جانبی این حمایت‌ها است که جای تقدیر دارد.

محمدی‌لائینی یادآور شد: در این مرحله ۷ هزار بسته معیشتی به همراه ۳۶ تن گوشت گرم  و ۳۰۰ عدد بخاری گازی در فاز دوم مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان توزیع می‌شود.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه انفاق و کمک به نیازمندان، بیان کرد: شکر نعمت این است دست دیگران را بگیرند و در این ایام پایانی سال و آستانه سال نو و همچنین در پیش بودن ماه مبارک رمضان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول