اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

سردار شیرازی: اگر حقایق را روایت نکنیم دیگران آنها را تحریف خواهند کرد

رئیس دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح کشور گفت: اگر ما خودمان حقایق را مستند نکنیم و ننویسیم، دیگران تحریف حقایق را برایمان خواهند نوشت.

سردار شیرازی: اگر حقایق را روایت نکنیم دیگران آنها را تحریف خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیمشک، عصر امروز دوازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری در کتاب حوض خون با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار شیرازی رئیس دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح، نویسنده و راویان کتاب حوض خون و بیش از یکهزار نفر از مردم در اندیمشک برگزار شد.

سردار محمد شیرازی در این مراسم اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری در خصوص دفاع مقدس فرمودند، کار کار مهمی است که آن را انجام دادیم و مردم باید بهره‌اش را ببرند؛ باید افتخار آفرینی دفاع مقدس تا سالیان سال گفته شود و همچنان این افتخار تداوم یابد.

وی افزود: یکی از فرصت‌های خدمت در طول دفاع مقدس همین صحنه‌های رخت شویی بود  که امروز به بهانه آن دور هم جمع شدیم.

رئیس دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح گفت: در آن دوران مردم با تمام مشکلات شخصی و مصیبت‌های جنگ اما با اخلاصی که داشتند احساس وظیفه کردند که این اخلاص تداوم خواهد داشت.

وی با باین اینکه دفاع مقدس صحنه‌های نورانی و متفاوتی دارد اما باید دید که چقدر به آن‌ها می‌پردازیم، گفت: در پشتیبانی‌های مختلف در حوزه‌های مختلف اقتصادی، نیازهای جبهه، سیاسی، فرهنگی در داخل و خارج یک عظمت را آفریدند.

رییس دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح بیان کرد: اکنون زمانی از دوران دفاع مقدس گذشته و مستند، کتاب و ... تهیه شده اما این‌ها بخش کوچکی از عظمت‌های جنگ است و همان گونه که مقام معظم رهبری فرمایش کردند باید آن‌ها را شکافت که این شکافتن‌ها ورود به بخش بخش آن است.

سردار شیرازی عنوان کرد: امروز شاهد حضور بخش کوچکی از جمعیت بانوان مجاهد دوران دفاع مقدس در این برنامه هستیم در صورتی که تعداد بسیاری از زنان ما در صحنه‌های دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری اگر اجرشان بیشتر از مردان نباشد، کمتر نیست.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس بخشی از هویت ملی است، دفاع مقدس مظهر هویت بالا ملت ایران بود که توانستند جنگ را به ثمر برسانند، گفت: اگر ما خودمان حقایق را مستند نکنیم و ننویسیم، دیگران تحریف حقایق را برایمان خواهند نوشت.

رئیس دفتر فرمانده کل نیروهای مسلح با اشاره به برکات دفاع مقدس برای ایران اسلامی، اذعان کرد: نحوه حضور مردم در دفاع مقدس باعث پیدایش استعدادها، بروز فضائل اخلاقی، سرمایه‌گذاری و پرورش روحیه خودباوری و اقدام به کارهای نشدنی، شد.

سردار شیرازی عنوان کرد: در دوران طاغوت سعی بر آن بود نمی‌توانیم را به ملت ایران تحمیل کنند و این نفاق دشمنان تا به امروز آشکار است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس نیروهای انسانی ما پرورش یافتند و کشف شدند که یکی از آن‌ها شهید سردار سلیمانی بود که با گذشتن از نفس خویش برای خدا سرافراز شد.

سردار شیرازی تصریح کرد: این راه تا پیروزی کامل ایران اسلامی ادامه دارد و قطعا روزی خواهد رسید که دشمن از توطئه علیه‌مان خسته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این مراسم از نویسنده و راویان کتاب حوض خون با اهدا هدایایی از جانب مقام معظم رهبری قدردانی شد.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول