اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کمبود کادر درمانی متخصص تامین اجتماعی در خراسان‌جنوبی

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب و تجهیزات بیمارستانی سازمان تامین اجتماعی در خراسان‌جنوبی، گفت: در حوزه منابع انسانی و کادر درمانی متخصص کمبودهای وجود دارد.

کمبود کادر درمانی متخصص تامین اجتماعی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سیدمحمد رضا طالبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت:  امنیت یکی از بالاترین مولفه‌های حوزه اجتماعی در جامعه اسلامی مطرح می‌باشد.

وی از اهمیت حوزه بیمه‌ای و درمانی در امنیت اجتماعی یاد کرد و افزود: با گسترش چتر بیمه‌ای  جامعه کارگری حوزه‌های اجباری و اختیاری و خدمت‌رسانی برای قشر کثیری از جامعه امنیت خاطر روحی و روانی ایجاد می‌شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: نظارت‌ها در برخی از حوزه‌های کارگری ضعیف و این قشر عظیم نمی‌تواند از حقوق خود دفاع و مطالبه‌گری کند.

طالبی با اشاره به زیرساخت‌های مناسب و تجهیزات بیمارستانی سازمان تامین اجتماعی در خراسان‌جنوبی یادآور شد: در حوزه منابع انسانی و کادر درمانی متخصص کمبودهای وجود دارد

وی خاطرنشان کرد: مشکل تامین زمین مورد نیاز ساخت ببمارستان تامین‌اجتماعی شمال شهر بیرجند بزودی برطرف می‌شود که انتظار می‌‌رود سازمان نیز نسبت به عملیاتی کردن این پروژه اقدام نماید.

فرزاد فیروزی مدیرسابق درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: در حوزه درمان سازمان از لحاظ زیر ساخت‌ها رتبه نخست کشور را داریم که امیداست این راه همچنان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اختصاص بودجه توسعه بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند خبر داد و گفت: این طرح به دلیل عدم زمین معطل مانده است.

مدیرسابق درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی از کلنگ‌زنی آمفی تئاتر سازمان تامین اجتماعی در سایت اداری بیرجند خبر داد و گفت: متاسفانه در تامین زمین برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی قائن و مهرشهر بیرجند نیز دچار مشکل هستیم.

فیروزی تاکید کرد: در سایه همدلی و اتحاد درون و برون سازمانی می‌توان گام‌های مهم توسعه‌ای و محرومیت‌زدایی را در خراسان‌جنوبی برداشت که متاسفانه شکاف بین مردم و مسئولان استان را عقب انداخته است.

وی گفت: تحت هیچ شرایطی نباید بین بیمه و درمان فاصله‌ای بیافتد و گرنه در اجرای طرح‌های خدماتی و درمانی سازمان تامین اجتماعی توفیقاتی را نخواهیم داشت.

علیرضا محمدی مدیرکل سابق تامین اجتماعی خراسان جنوبی نیز گفت: این سازمان بر پایه حق پرداخت بیمه شکل گرفته و با مشارکت کارفرمایان باید بر صیانت از حق الناس بوده توصیه کرد.

وی بر تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و افزود: این فریضه اجتماعی از احترام نسبت به همکار شروع می‌شود.

در این مراسم سیدمحمدحسین فراتی‌ بعنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی و ابوالفضل سبحانی نیز بعنوان معاون درمان سازمان تامین اجتماعی معرفی شد.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول