اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بازارچه نوروزی ویژه مشاغل سیار و زنان سرپرست خانواده

شهردار منطقه ۱۱ تهران از راه اندازی بازارچه نوروزی ویژه مشاغل سیار و زنان سرپرست خانواده خبر داد.

بازارچه نوروزی ویژه مشاغل سیار و زنان سرپرست خانواده

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید محمد موسوی درباره راه اندازی بازارچه نوروزی در منطقه ۱۱ گفت: به منظور ساماندهی فعالیت و کسب و کارهای سیار و زنان سرپرست خانواده در محله های مرکزی تهران، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۱ نسبت به برپایی بازارچه نوروزی در مساحت ۴۲۰ متر مربع در ضلع شمالی بوستان دانشجو اقدام کرد.

شهردار منطقه۱۱ افزود: این بازارچه‌ها با هدف توانمندسازی زنان کارآفرین و سرپرست خانواده و توجه به ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در سطح منطقه راه اندازی شد تا افراد بتوانند در این بازارچه صنایع دستی، محصولات و دست آفریده‌های خود را عرضه و امکان اشتغال‌زایی آن‌ها در شب های نزدیک به نوروز۱۴۰۱ تسریع و تقویت شود.

وی تصریح کرد: ساخت و تجهیز غرفه های بازارچه نوروزی منطقه ۱۱ در ضلع شمالی بوستان دانشجو با مشارکت شرکت ساماندهی مشاغل و معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ با توجه به معماری سنتی و جلوه بصری غرفه ها از اوایل اسفند ماه سال جاری آغاز شد و هم اکنون کارآفرینان در غرفه های بازارچه نوروزی مشغول کسب و کار و فروش محصولات هستند.

موسوی بیان کرد: هدف اصلی راه اندازی این بازارچه ساماندهی معابر پر تردد در روزهای منتهی به نوروز ۱۴۰۱، استقبال از بهار و توجه به اقشار مذکور در تولید و حمایت از کسب و کار بوده است و تا پایان فروردین ماه نیز دایر است تا شهروندان بتوانند با حضور در این غرفه ها نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز از جمله صنایع دستی، پوشاک، انواع خوراکی ها و حمایت از زنان کارآفرین، سرپرست خانواده و مشاغل سیار اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول