اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

خلاقیت، مبنای انتخاب هیأت داوران در هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: مبنای انتخاب هیأت داوران ابتکار عمل در ارائه محصولات بود و خوشبختانه تولیدکنندگان و طراحان این موضوع را رعایت کردند.

خلاقیت، مبنای انتخاب هیأت داوران در هفتمین جشنواره ملی اسباب بازی

مهدی علی‌اکبرزاده مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره میزان خلاقیت در اسباب‌بازی‌های ارائه شده در هفتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی اظهار داشت: برخی از اسباب‌بازی‌ها برای خودشان هویت مستقل دارند و برخی دیگر در نحوه ارائه آنها خلاقیت رخ می‌دهند.

وی افزود: قطعاً 23 اسفند ماه که اسباب‌بازی‌های برگزیده جشنواره هفتم به نمایش در می‌آیند، می‌توانید میزان خلاقیت در ارائه را ببینید اما هر کدام درجه‌بندی دارد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه در بین 576 اسباب‌بازی که به دست ما رسیده همگی عنوان خلاقانه را دارا هستند، گفت: حتی در مواد استفاده شده برای عروسک‌ها چهره و لباس آنها خلاقیت به کار رفته چون در غیر این صورت محصول کپی می‌شود.

علی‌اکبرزاده تصریح کرد: مبنای انتخاب هیأت داوران ابتکار عمل در ارائه محصولات بود و خوشبختانه تولیدکنندگان و طراحان این موضوع را رعایت کردند، به طوری که در جشنواره امسال اسباب‌بازی‌هایی با کیفیت، رنگ، بسته‌بندی و چاپ ویژه را خواهید دید.

وی با تأکید بر اینکه همه اسباب‌بازی‌ها یک جنبه خلاقانه دارند گفت:‌ در بین تمام این محصولات نمونه‌هایی را هم داشتیم که 100 درصد خلاقانه بود و برای اولین بار تولید می‌شد، به طور کلی شورای نظارت بر اسباب‌بازی تا زمانی که شایستگی یک محصول را تأیید نکند به آن مجوز تولید نمی‌دهد. یکی از جنبه‌های بررسی این شورا خلاقیت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول