اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

شهادت دو مأمور پلیس تهران در سال جاری/ کشف ۲۰ تن مواد مخدر

فرمانده انتظامی پایتخت از جانفشانی و ایثار مأموران پلیس خبر داد و گفت: در سال جاری دو مأمور پلیس پایتخت در راه تامین امنیت شهروندان به شهادت رسیدند.

شهادت دو مأمور پلیس تهران در سال جاری/ کشف ۲۰ تن مواد مخدر

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت در دومین یادواره سرداران و ۱۵۰۰ شهید فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت برای برقراری امنیت جان خود را فدا کردند اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تکریم و تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان است. 

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه شهدای ناجا در اوج مظلومیت و برای دفاع از امنیت مردم جان خود را فدا می‌کنند تصریح کرد: امسال فرماندهی انتظامی تهران دو شهید به نام‌های مختوم نژاد و یاسر طاهری را در راه برقراری امنیت از دست داد.

 سردار رحیمی افزود: سارقان بیش از اینکه مال را ببرند باعث ترس و لرز در جان خانواده ها می شوند و ما نباید اجازه دهیم این ترس در مردم ایجاد شود.

وی با اشاره به برنامه‌‌های پلیس در اسفندماه در شهر تهران گفت: در همین هفته برنامه چهارشنبه آخر سال را داریم؛ همچنین شهرآورد در روز پنجشنبه برگزار می شود و پنجشنبه و جمعه آخر سال را نیز پیش رو داریم و همه این مناسبت ها نیازمند برنامه ریزی های گسترده است. همچنین با خریدهای شب عید مواجه هستیم و روزانه حجم زیادی از مردم در بازار تردد می کنند و ما از ابتدای اسفند در حال آماده باش هستیم.

وی ادامه داد: این نیروی انتظامی است که با جانبازی و شهامت امنیت این کشور را برقرار می کند همکاران ما در مرزها از نزدیک به ۹ هزار کیلومتر مرز کشور پاسداری می کنند و کمتر کسی به این موارد توجه می کنند. در همین سال جاری بیش از ۲۰ تن مواد مخدر را با رشادت، جانفشانی و ایثار مأموران پلیس کشف کردیم.

سردار رحیمی با بیان اینکه به مناسبت روز پدر، ۲۰۰ هزار خودرو به بهشت زهرا وارد و خارج شدند، گفت: پلیس برای پنج‌شنبه آخر سال برنامه‌های ویژه‌ای در بهشت زهرا دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال این است که امنیت را در داخل و خارج از کشورمان برهم بزند، اما در این مسیر نیرو‌های ناجا در کنار دیگر نیرو‌های مسلح با رشادت در برابر آنها ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول