اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی برای برگزاری رویداد «ساری ۲۰۲۲»

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی برای برگزاری رویداد «ساری ۲۰۲۲» خبر داد.

تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی برای برگزاری رویداد «ساری ۲۰۲۲»

مهدی ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران در گفت‌‌وگو با خبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، در خصوص رویداد «ساری ۲۰۲۲» که از ۲۶ اسفند ماه آغاز می‌شود، گفت: برنامه‌های ما از ۹ صبح روز ۲۶ اسفند با سخنرانی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استاندار مازندران و دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه صنایع دستی و ارائه برنامه از سوی گروه‌های موسیقی نوروزی از جمله برنامه‌های رویداد «ساری ۲۰۲۲» است، گفت: عمده برنامه‌ها همچون نمایشگاه خوراک و سوغات، آئین‌های محلی ۱۵ قوم ایرانی و سرگرمی‌های گروه‌های ورزشی در پارک ملل برگزار می‌شود.

ایزدی از برگزاری نشست تخصصی B2B با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری در ساری و مازندران خبر داد و گفت: برنامه‌هایی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های اقتصادی،‌کشاورزی، ورزشی و ... داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با بیان اینکه اختتامیه این رویداد در مهر ماه برگزار می‌شود، گفت:‌ شرکت‌کنندگان در این رویداد در یک بازه زمانی ۶ ماهه فرصت دارند تا برنامه‌های خود را ارائه دهند.

وی از تخصیص اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی برای برگزاری رویداد «ساری ۲۰۲۲» خبر داد و گفت: پیشنهاد ما اعتبار ۱۳۵ میلیاردی بود که با حذف برخی از پروژه‌ها مصوب شد تا ۷۰ میلیارد تومان در اختیار ما قرار گیرد.

ایزدی ره‌آورد رویداد «ساری ۲۰۲۲» ساری را معرفی درست ظرفیت‌های گردشگری ایران در بازارهای بین‌المللی عنوان کرد و گفت:‌ بدون شک این رویداد می‌تواند تبلیغات منفی و ایران‌هراسی را خنثی کند و نشان دهد ما کشوری دارای تاریخ و فرهنگ و تمدن هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول