اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تقدیر مربی تیم فوتبال خلیج فارس از ماجدی بابت رسیدگی به شائبه تبانی در لیگ جوانان

مربی تیم فوتبال جوانان خلیج شیراز گفت: اقدام شجاعانه و عدالت جویانه سرپرست فدراسیون فوتبال در تعلیق لیگ جوانان مبنی بر شائبه تبانی در بازی فولاد خوزستان و مس کرمان تاثیر بسزایی در روحیه بازیکنان جوان در رده‌های پایه داشته است.

تقدیر مربی تیم فوتبال خلیج فارس از ماجدی بابت رسیدگی به شائبه تبانی در لیگ جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از شائبه تبانی بین تیم‌های فوتبال مس‌کرمان و فولاد خوزستان در هفته آخر مرحله گروهی لیگ دسته اول جوانان کشور که با نتیجه 6 بر یک به نفع فولاد خوزستان به پایان رسید و در شرایطی که نتیجه  این مسابقه در حذف تیم فوتبال جوانان خلیج فارس شیراز تاثیر بسزایی داشت، این باشگاه شیرازی به این موضوع اعتراض کرد. در پی این شکایت با دستور میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال این پرونده به کمیته اخلاق ارجاع داده شد.

 صالح المسلماوی مربی تیم فوتبال جوانان خلیج فارس شیراز در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد شکایت تیم فوتبال جوانان خلیج  فارس بابت شائبه تبانی بازی مس کرمان و فولاد  اظهار داشت: بعد از نتیجه بازی فولاد و مس باشگاه خلیج فارس شیراز به دلیل شائبه دار بودن نتیجه بازی به فدراسیون فوتبال شکایت کردیم. پس از ثبت شکایت میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال،پرونده را با توجه به احتمال وجود تبانی به کمیته اخلاق ارسال کرد تا بعد از بررسی قضایی و مشخص شدن موضوع پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع شود.

مربی تیم فوتبال خلیج فارس شیراز گفت: در آن مقطع بعد از بررسی دقیق پرونده توسط ارکان فدراسیون کمیته انضباطی و اخلاق هر دو کمیته با درایت و شجاعت تمام اقدام به صدور دستور موقت مبنی بر توقف ادامه مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته اول جوانان تا پایان ختم رسیدگی به پرونده دادند.  این دستور موقت در حالی صادر شد که سازمان لیگ بدون ذره‌‌ای وقفه تاریخ بازی‌ها و ادامه لیگ را در مرحله  بعدی اعلام کرده بود که با  ابلاغ  دستور موقت کمیته انضباطی جلوی ادامه مسابقات گرفته شد.

 وی تصریح کرد: این اقدام شجاعانه فدراسیون و کمیته های اخلاق و انضباطی را می توان به فال نیک گرفت. نگاه عدالت جویانه سرپرست فدراسیون فوتبال به دلیل بیم تبانی و نقص سلامت یک مسابقه  آن هم در رده پایه که هیچ‌گونه پوشش خبری قوی ندارد، تاثیر بسزایی در روحیه بازیکنان جوان  در رده‌های پایه داشته است.

مربی خلیج فارس خاطر نشان کرد: شاید سال‌ها جامعه فوتبالی کشور منتظر حضور یک مدیر صددرصد فوتبالی در راس مدیریت فدراسیون فوتبال بود،امروز که پس از سالها انتظار چنین امری محقق شده باید آرزو کنیم حضور امثال ماجدی به عنوان مدیران فوتبالی در راس مدیریت فدراسیون می تواند دیدگاهها را نسبت به اقدامات مدیران قبلی فدراسیون تغییر دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول