اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کشف یک تن تریاک و 162 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف 162 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و بیش ازیک تن مواد مخدردر اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی طی 48 ساعت گذشته در استان خبر داد.

کشف یک تن تریاک و 162 هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با همکاری ماموران انتظامی استان با هدف مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان کالا و سوخت و به منظور جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی ، طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی را به مدت 48 ساعت در استان اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ضمن شناسایی و دستگیری 63 سارق ، 206 نفر تبعه بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت، 369 معتاد متجاهر و بلامکان نیز در محلات جرم خیز و آلوده جمع اوری و به کمپ‌های مربوطه تحویل داده شدند.

به گفته فرمانده انتظامی هرمزگان، در این طرح 48 ساعته با تلاش‌های همه جانبه ماموران انتظامی استان ضمن شناسایی تعداد 89 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق کالا ، سوخت و مواد مخدر 162 هزار لیتر فراورده های نفتی قاچاق ، یک تن و 459 کیلو انواع مواد مخدر ،بیش از 9 هزار لیتر مشروبات الکلی دست ساز ، 399 بطر مشروبات خارجی، 2 قبضه سلاح شکاری ، 143 راس دام زنده قاچاق و یک میلیون و 4 هزار عدد انواع محترقه قاچاق کشف و ضبط شد.

سردار جعفری خاطر نشان کرد: در مدت یاد شده 51 فقره پرونده در حوزه قاچاق و 78 فقره پرونده در حوزه سرقت تشکیل و ضمن شناسایی و دستگیری 23 متهم دیگردر خصوص سایر جرایم ، متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول