اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رستمیان: رنکینگ ما در کسب سهمیه المپیک مهم است/حضور در جام جهانی قطعی نیست

ملی‌پوش تپانچه کشورمان گفت: برای کسب سهمیه المپیک نیاز داریم در همه مسابقات شرکت کنیم چون رنکینگ هم‌ مهم است.

رستمیان: رنکینگ ما در کسب سهمیه المپیک مهم است/حضور در جام جهانی قطعی نیست

بهاره محمدی- به گزارش خبرگزاری فارس، هانیه رستمیان در خصوص شرایط تیم ملی تیراندازی عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که اردوهای منظمی داریم و شرایط خوب است. مسابقات جام جهانی مصر را هم پیش رو داشتیم و برای آن آماده بودیم اما اعزام نشدیم. 

ملی‌پوش تپانچه کشورمان با بیان اینکه با لغو مسابقات مصر، تیم ملی خود را برای مسابقات جهانی برزیل آماده می‌کند، گفت: در حال حاضر برای مسابقه بعدی آماده می‌شویم که اولین رویداد ما اواسط فروردین در برزیل است. هنوز رفتن ما به جام جهانی برزیل قطعی نیست اما تمرینات خود را داریم تا آمادگی کافی برای شرکت در مسابقات را داشته باشیم. مسابقات مهمتری چون بازی‌های آسیایی هم پیش رو داریم و همه تلاشمان را برای آمادگی در آن مسابقات می‌کنیم. 

رستمیان در خصوص تغییر کادر فنی تیم ملی تپانچه، یادآور شد: با تغییر ریاست فدراسیون مربیان ما هم عوض شدند. آقای نصراصفهانی به عنوان سرمربی و آقای صولت به عنوان مربی به کادر فنی اضافه شدند. من قبلا با هر دو مربی کار کردم و امیدوارم با کمک آنها تمرینات خوبی داشته باشیم و در مسابقات هم نتایج خوبی بگیریم. 

وی در خصوص اینکه سه جام جهانی باکو، برزیل و کره پیش روست و آیا ملی‌پوشان به همه مسابقات اعزام می‌شوند خاطرنشان کرد: فدراسیون همه تلاش خود را می‌کند تا بتوانیم در آن مسابقات باشیم. ما هم خود را برای مسابقات آماده می‌کنیم اما تا آخرین لحظه به شرایط فدراسیون، ویزا و .. بستگی دارد. 

ملی‌پوش تپانچه کشورمان در خصوص حذف تیراندازان ایران از رنکینگ فدراسیون جهانی و تاثیر رنک در کسب سهیمه المپیک،  گفت: حضورمان در همه مسابقات مهم است چون حتی اگر مقامی نگیریم در رنکینگ تاثیرگذار است. اگر در جام‌های جهانی‌ شرکت نکنیم تیراندازان سایر کشورها امتیازها را کسب می‌کنند، بنابراین باید در همه مسابقات جام جهانی و حتی گرندپریکس‌ها شرکت کنیم. جدیدا امتیاز مسابقات گرندپریکس هم در رنکینگ جهانی تاثیرگذار است.

وی گفت: امتیاز این مسابقات خیلی مهم است چون از روی رنکینگ سهمیه المپیک توزیع می‌شود، باید بتوانیم جایگاه خود را در رنکینگ حفظ کنیم. از همین حالا امتیاز مسابقات و رنکینگ ما در توزیع سهمیه المپیک پاریس تاثیرگذار است.

رستمیان درباره اردوی تدارکاتی هم اظهارداشت: اکثر اردوهای ما در هانوفر آلمان انجام می‌شود، چون ما مشکلات فشنگ داریم مجبوریم اردوها را در هانوفر برگزار کنیم تا بتوانیم با فشنگ بیشتر تمرین و مقداری هم فشنگ برای تمرینات تهیه کنیم. معمولا بین مسابقات این اردو را داریم و فشنگ تهیه می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول