اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

هشدار پلیس گلستان با مخلان نظم و امنیت/ کشف ۶۰۰ فقره انواع سرقت در گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به تداوم اجرای طرح‌هایی در روزهای پایانی سال و همچنین در ایام نوروز، گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی از ۱۴ اسفند به مدت یک هفته با تلاش شبانه‌روزی مجموعه انتظامی استان به اجرا در آمد.

هشدار پلیس گلستان با مخلان نظم و امنیت/ کشف ۶۰۰ فقره انواع سرقت در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پلیس، سردار سعید دادگر در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتدار و امنیت، اظهار کرد: با تلاش بی‌وقفه پلیس های تخصصی و ماموران انتظامی، در این راستا ۴۸۱ سارق دستگیر و ۶۰۰ فقره انواع سرقت نیز کشف شد.

وی با اشاره به کشف هفت فقره سرقت مسلحانه و دستگیری ۱۱ متهم در این راستا، گفت: دستگیری ۳۱۷ متهم تحت تعقیب و جمع‌آوری ۴۵۹ معتاد متجاهر از دیگر دستاوردهای طرح مذکور بوده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان با تاکید بر مقابله بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، تصریح کرد: با تلاش ماموران در این طرح ۱۳۸ کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف شد.

وی با اشاره به تداوم اجرای چنین طرح‌هایی در روزهای پایانی سال و همچنین در ایام نوروز، تاکید کرد: مقابله قاطعانه با مخلان نظم و امنیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی گلستان به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: از خانواده‌ها تقاضا داریم فرزندان خود را در این ایام کنترل کرده تا مبادا شاهد حادثه‌ای تلخ باشیم ضمن اینکه هنجارشکنان این حوزه تا پایان تعطیلات در اختیار مراجع قانونی خواهند بود.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول