اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فکری: نگاه‌ها به ما حقیرانه است/ بچه ها از نام پرسپولیس ترسیدند

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: نگاهی که به ما دارند، نگاه حقیرانه تری است و اگر قضاوتی هم می‌کنند همان شکلی است.

فکری: نگاه‌ها به ما حقیرانه است/ بچه ها از نام پرسپولیس ترسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نفت مسجد سلیمان، محمود فکری پس از شکست 2 بر صفر نفت مسجد سلیمان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به پرسپولیس بابت برد تبریک می‌گویم. بچه های ما تمام تلاش خود را کردند و بازی خوبی را انجام دادند و متاسفانه تمام تلاش ما این است که شخصیت له شده بازیکنان در نیم فصل اول را باز گردانیم. دو گل اول را روی نداشتن اعتماد به نفس خوردیم و بچه ها از نام پرسپولیس ترسیدند. وظیفه داده بودیم که در ضربات ایستگاهی چه کار کنند، اما نشد.

وی ادامه داد: در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم، اما روی جوانی و کم تجربگی نتوانست گل بزند. نیمه دوم پایاپای بود و حتی شاید ما بهتر بود و موقعیت های بیشتری را ایجاد کردیم.  می توانستیم مساوی هم کنیم، اما توان فنی ما بیشتر از این نبود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: باید در ادامه کار امتیازهای لازم را بگیریم و شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.

فکری در مورد عملکرد داوری گفت: وقتی تیم مقابل پرسپولیس یا تیم های بزرگ دیگر است نگاه داوران به سمت آنها است. در هفته گذشته هم گفتم نگاهی که به ما دارند، نگاه حقیرانه تری است و اگر قضاوتی هم می‌کنند همان شکلی است. به ما که می‌رسند، قوانین فوتبال در بازی و قضاوت نقش دارد و برای حریفان ما و تیم های بزرگ اجازه می دهند کار ادامه پیدا کند. اینها مسائلی است که در فوتبال ما وجود دارد، اما در مجموع بازی مورد خاص آنچنانی نداشت و اینطور نبود که تیمی براساس اشتباه داوری برنده یا بازنده شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول