اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پیش‌بینی اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی برای ورزشگاه وطنی قائم‌شهر

وزیر ورزش و جوانان در سفر به مازندران در رابطه با ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با اعلام اینکه ۳۵ میلیارد تومان برای این ورزشگاه در نظر گرفته شده است، گفت: هر چه زودتر با کمک مسؤولان استانی و کشوری تا فصل جدید فوتبال این ورزشگاه را آماده می‌کنیم.

پیش‌بینی اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی برای ورزشگاه وطنی قائم‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جویبار، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در سفر به شهرستان جویبار، ضمن بازدید از پروژه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مصوبات بسیار ارزشمندی برای پروژه‌های نیمه‌تمام و در حال اتمام داشتیم که به احترام ورزشکاران عزیز و کشتی‌گیران محبوب و تاریخ‌ساز ورزش ایران، آسیا و جهان که مهد این اتفاق جویبار است، برای این شهرستان استثناء قائل شدیم.

وی گفت: با توجه به اینکه سالن کشتی جویبار حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با توجه به اینکه در مصوبات سفر ریاست جمهوری پروژه‌های بالای ۷۰ درصد را مصوب می‌کنیم اما به احترام ورزش و کشتی‌گیران جویبار این سالن کشتی در مصوبات استانی سفر ریاست محترم جمهوری قرار گرفت و با اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی که برای این پروژه در نظر گرفته شده و پرداخت آن نیز نقدی است تا بهار ۱۴۰۲ سالن کشتی جویبار افتتاح و اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با اعلام اینکه ۳۵ میلیارد تومان برای این ورزشگاه در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: هر چه زودتر با کمک مسؤولان استانی و کشوری تا فصل جدید فوتبال این ورزشگاه را آماده می‌کنیم.

سجادی ابراز کرد: مازندران مهد بسیاری از اتفاقات ورزشی کشور، آسیا، جهان و المپیک است و حق این استان نیست که یک تیم فوتبال به نام نساجی مازندران دارد ولی جایی نداشته باشد که بازی‌های میزبانی‌اش را انجام دهد‌.

وی با اشاره به اینکه خارج شدن یک تیم از استان مازندران جلوه خوبی ندارد، عنوان کرد: هر چه زودتر علاقه‌مندیم که تیم نساجی و البته سایر تیم‌های دیگر در لیگ کشور در سطوح مختلف از این استان شرکت می‌کنند بازی‌های خانگی خود را در مازندران انجام دهند و این کار به ورزشکاران و کادر فنی و هواداران تیم‌ها حس و حال خوبی می‌دهد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول