اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

الگوگیری از سیره پیامبر(ص) نیاز دنیای امروز است/ امنیت کشور از برکات خون شهداست

امام جمعه موقت اهل سنت سنندج گفت: الگوگیری از سیره و روش زندگی پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت(ع) بهترین روش تربیتی و ضرورت دنیای امروز است.

الگوگیری از سیره پیامبر(ص) نیاز دنیای امروز است/ امنیت کشور از برکات خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا سیداحسن حسینی امام جمعه موقت اهل سنت سنندج ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج اظهار کرد: خداوند همه مسلمانان را از شر شیطان دور و توفیق بهره مندی از برکات ماه شعبان و رمضان را به ما عنایت کند.

وی با تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی افزود: این بنیاد انقلابی در راستای خدمت به خانواده شهدا و جانبازان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل شده است.

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: آسایش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان است و ما باید همواره شکرگذار آنان باشیم.

ماموستا حسینی افزود: بنیاد شهید و کمیته امداد امام خمینی دو نهاد بسیار ارزشمند هستند و در مسیر خدمت به مخاطبین خود روندی موفقی را دارند.

امام جمعه موقت سنندج به ارزش‌گذاری انسان به علائم ایمانی از دیدگاه قرآن گریزی زد و گفت: انسان مسلمان به چه نحوی می تواند در سطح قرب الهی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در عصر امروز که عصر هجمه‌های شدید به دین است انسان با ایمان و عمل صالح، تقوا و ارتباطات تنگاتنگ با یاران رسول الله موجب می شود انسان به قرب الهی برسد.

امام جمعه موقت سنندج الگوبرداری از روش و سیره پیامبر مکرم اسلام و اهل بیت(ع) را از سوی مسلمانان ضروری خواند و گفت: انسان با این سه بازوی توانمند  می تواند به جایگاه ارزشی که بالاترین سطح آن تقوای الهی است دست پیدا کند.

ماموستا حسینی اذعان کرد: ایمان و عمل صالح، تقوا و الگوبرداری از سیره پاک رسول‌الله و اهل‌بیت(ع) سه بازوی نیرومند است که انسان را به حق‌تعالی نزدیک می کند.

امام‌جمعه موقت سنندج با بیان اینکه انسان در رفتار و گفتار با دیگران، مراقب برخورد و زبانش باشد،گفت: همه باید در برابر مشکلات صبر پیشه کنیم و به هر گونه اتفاقات از جانب حق‌تعالی، ایمان داشته باشیم.

وی اذعان کرد: صبر، شکرگزاری نعمات و راضی به قضا و قدر بودن را نشانه انسان ایمان‌دار خواند و با بیان اینکه نبود صبر انسان را دچار مشکل می کند، عنوان کرد:امیدوارم خداوند متعال این امنیت و آسایش کنونی را برای همه ما حفظ و شکرگزار این همه نعمات باشیم و فقرا و نیازمندان را فراموش نکنیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول