اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واکنش سرمربی چلسی به تحریم آبراموویچ

توخل در خصوص تحریم اموال آبراموویچ و مشکلات پیش آمده برای باشگاه چلسی صحبت کرد.

واکنش سرمربی چلسی به تحریم آبراموویچ

به گزارش خبرگزاری فارس، چلسی شب گذشته در شرایطی مقابل نوریچ به برتری 3 بر یک رسید که فروش چلسی به دلیل تحریم آبراموویچ متوقف شد.

دولت بریتانیا با تحریم و توقیف اموال آبراموویچ، لحظاتی متفاوت برای باشگاه چلسی رقم زد ولی با این حال ، آبی‌های لندن توانستند در این موقعیت دشوار به برد دست یابند تا در رده سوم جدول جای خود را مستحکم کنند.

توخل پس از این برد در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای علیه آبراموویچ گفت: ما در این زمان با مشکلات متفاوتی روبه‌رو هستیم. فکر می‌کنم تنها کار این است که بیشتر متمرکز باشیم و انگیزه خود را بالا ببریم. امروز نیز یک حاشیه دیگری دامن باشگاه را گرفت و گفته شد که باشگاه تحریم شده است.

وی ادامه داد: با این حال مثل برنامه ما عمل کردیم. به بازی رسیدیم و همه چیز با اینکه حواشی زیادی پیرامون ما بود، طبق برنامه پیش رفت.

توخل اظهار داشت: ما باید طبق روتین عمل کنیم و خوشحالم که بازیکنان نشان دادند که چقدر سخت کوش هستند و می‌خواهند یک برد دیگر کسب کنند. برد امروز خیلی به تمرکز و انگیزه ما کمک خواهد کرد.

سرمربی چلسی گفت: بازیکنان امروز نشان دادند که چقدر کاراکتر بزرگی دارند و من به آنها افتخار می‌کند که تحت چنین شرایط، این عملکرد را به نمایش گذاشتند. نمایش آنها ثابت کرد که ما باید آنان اعتماد کنیم. ذهنیت بازیکنان در زمان کنونی درست است و ما به همین شکل پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول