اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ربیعی:‌ هوادار تیمی جسور است/ در 9 هفته آینده برای جا‌طلبی خودمان می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:‌هوادار تیم بسیار خوبی است و آنها تیمی جسور هستند که در نیم فصل دوم بهتر هم شده اند.

ربیعی:‌ هوادار تیمی جسور است/ در 9 هفته آینده برای جا‌طلبی خودمان می‌جنگیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار تهران اظهار داشت:‌ هوادار تیمی بسیار خوبی است،آنها تیمی جسور هستند که در نیم فصل دوم بهتر هم شده اند. ما هفته گدشته بیش از ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و و فشار زیادی به تیم آمده است. در بازی فردا میثم تیموری را به دلیل اخراج در بازی قبل در اختیار نداریم.

وی افزود: هوادار تیم قابل احترامی است، تنها نگرانی من فشار بازی قبلی است که به تیم وارد شد و امیدوارم شرایط خوبی برای بازی فردا داشته باشیم.یک بازیکن مصدوم هم داریم که وضعیتش برای بازی فردا مشخص نشده است.

سرمربی تیم مس رفسنجان در مورد قرعه تیمش در جام حذفی که با خلیج‌فارس ماهشهر روبه‌رو شده گفت: مکانیزم بازی‌های جام حذفی متفاوت است. شیوه بازی در این مسابقات فرق دارد. تیم ما در دو بازی گذشته با دو تیم لیگ برتری بازی کرد و به این مرحله صعود کرده است. من برای تیم‌هایی مثل خلیج‌فارس ماهشهر احترام قائلم به دلیل اینکه خودم قبلا سرمربی یک تیم دسته دومی بودم.

ربیعی تاکید کرد: در سال 90 من در این تیم حضور داشم و در جام حذفی توانستیم یک تیم لیگ برتری را حذف کنیم و با استقلال در آزادی بازی کردیم. از انگیزه این تیم‌ها با خبر هستم. تجربه گذشته‌ هم به ما کمک خواهد کرد.برای تیم ماهشهر هم احترام قائلم و به آنها بابت حضور در این مرحله تبریک می‌گویم. به موقع در مورد این بازی بیشتر صحبت خواهم کرد اما نام تیم‌ها در جام حذفی فرق نخواهد کرد و تیم‌ها از نظر بازیکنان و درجه برای من یکسان هستند.

وی در مورد اینکه بعد از باخت مقابل پرسپولیس برد در بازی هوادار برای شما خیلی مهم است زیرا شرایط ویژه‌ای دارد گفت: با نهایت احترام به تیم نفت مسجد سلیمان و آقای فکری که همکار خوبم است در بازی با نفت هنوز دقیقه یک نشده ما یک بازیکن‌مان اخراج شد.در تمام برنامه‌ها و پلن‌های بازی تغییر باید ایجاد می کردیم و تمام برنامه‌هایمان در آن بازی از بین رفت، فقط تصمیم گرفتیم در آن بازی ریتم خودمان را حفظ کنیم. از نظر کیفیت بازی در نشست خبری بعد از بازی هم گفتم چون بازی با 10 نفر خیلی سخت است از آن بازی گذشت کردیم.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: اکنون باید به رضا عنایتی و تیمش تبریک بگویم، هوادار تیم خوبی است، این تیم سپاهان و فولاد را در تهران متوقف کرده و تیم  جنگنده و جسوری است اما ما هم نشان دادیم که تیمی هستیم که ظاهر و شخصیتی که برای تیم وجود دارد که شگفتی‌ساز لیگ باشیم. در 21 هفته گذشته برای این باورمان جنگیده‌ایم. برای چیزی که مدنظر ما و بازیکنان است تلاش کرده‌ایم. هدفگذاری ما در لیگ برتر هدفگذاری دیگری بود اما با توجه به ریتمی که ایجاد شده و 9 هفته باقیمانده لیگ برتر، سعی می‌کنیم از اتفاقات و فرصتی که برای ما ایجاد شده عبور کرده و برای جاه‌طلبی خودمان می‌جنگیم. نه در بازی فردا بلکه در همه بازی‌ها تلاش می‌کنیم. مقابل پرسپولیس هم می‌‌خواستیم فوتبال شناور خودمان را ارائه کنیم. مطمئن هستم اگر اشتباهات فردی نبود مقابل پرسپولیس هم می‌توانستیم بهتر بازی کنیم. عملکرد مس رفسنجان باید به طور کلی باید مورد ارزیابی قرار بگیرد. شاید در بازی‌هایی برای اینکه اتفاق بزرگی رقم بزنید وارد میدان شوید اما سبک و سیاق را در همه بازیکنان‌مان حفظ می‌کنیم.

ربیعی در مورد جذب دو بازیکن عمانی برای تیمش و حضور آنها در لیگ برتر گفت: از شما ممنونم بابت این سوال زیرا در مورد این مسائل تا سوالی از من نشود در موردش صحبت نمی‌کنم. اول از رشیدی صحبت می‌کنم دروازه‌بان ما و کاپیتان تیم ملی عمان است. نیمی از بازی‌ها را فائز و نیمی را صوفیانی بازی کرده است. هدفم از  جذب آنها این بود که دو دروازه‌بان هم سطح داشته باشیم.صوفیانی را فصل گذشته جذب کردیم تا با هم در رقابت باشند. این دو دروزاه‌بان یک سطح اما فائز برای بازی‌های ملی به عمان می‌رفت و برمی‌گشت و مقطعی 15، 20 روزه در تمرینات ما حضور نداشت.

وی خاطر نشان کرد: داود و فائز هم به یک اندازه برای ما بازی کرده‌اند. در بازی قبل با مسجدسلیمان فائز بود که 4 بازی قبل داود نوشی صوفیانی پشت سر هم بازی کرد. سه چهار بازی قبل‌تر هم فائز بازی کرد مثل بازی با سپاهان و پیکان .این دو رقابت را در تیمم دوست دارم و امیدوارم بتوانند خودشان را از نظر آمادگی در شرایط خوبی نگه دارند اما در مورد ظاهر سلیمان باید بگویم او جوانی 21، 22 است که کیفیت بازی خوبی دارد. در ابتدای فصل هم از او استفاده کردم اما او در بازی عمان و استرالیا که بعد از هفته سوم ما در لیگ می‌شد از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگی شد و مدتی دور بود و بعد از بازگشتش به کیفیت بالای خط هجومی ما خوردند. ما که محسن آذرباد، منشا، مجید علیاری و فراز امامعلی را داریم الان بهترین پاسور و بهترین گلزن تیم علیاری یکی از بهترین و تأثیرگذارترین بازیکنان لیگ در کنار فراز امامعلی حضور دارد و این شرایط رقابتی تیم ما است، اما از نظر کیفیتی ظاهر سلیمان بازیکن خوبی است و زمانی که نیاز به کار فانتزی داشته باشید در بازی ظاهر توانایی یک به یک را دارد. او سرعت خوبی دارد و خط جلوی ما هارمونی رسیده است که این 4، 5 نفر به همراه ظاهر سلیمانی که دست زدن به آن شاید بعضی وقت‌ها غلط باشد.

سرمربی مس رفسنجان در مورد حرکت جوانمردانه منشا در بازی با آلومینیوم اراک عنوان کرد: در آن بازی در یک سوم دفاعی ما نقی‌زاده شاگر قدیم خودم مصدوم شد و ما در حالت ضدحمله قرار گرفتیم، در محوطه جریمه آلومینیوم خطایی رخ داد و بازیکنان هر دو تیم در موردش صحبت کردند. منشا انسان بسیار خوش‌قلبی است و سعی کردیم امسال با یک رفتار روانشناسانه‌ای که برای ایشان داشتیم و احترام متقابل کنترل خوبی نسبت به ایشان داشته باشیم و بتوانیم ایشان را آماده برای تیم داشته باشیم و احترام متقابل برای ما حفظ شود و تا الان مسأله‌ای با ایشان نداشته‌ایم دو سه بازی هم بوده که از عملکردش ناراضی بوده‌ام اما در کل خوب بوده است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول