اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

وقوع طوفان با سرعت ۱۱۰ کیلومتر در شرق و جنوب اصفهان/ محور نایین به اردکان مسدود شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به مسدود شدن محور نایین_ اردکان توسط پلیس راه گفت: وزش تندباد سبب بروز خسارت به تابلوهای شهری و جاده‌ای و سقوط تعدادی از درختان، پایه‌های برق، سقف‌های کاذب در منطقه شرق و جنوب استان شد.

وقوع طوفان با سرعت  ۱۱۰ کیلومتر در شرق و جنوب اصفهان/ محور نایین به اردکان مسدود شد

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: وزش باد شدید، طوفان لحظه‌ای با سرعت بیش از ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت سبب کاهش میدان دید، گرد و غبار و اختلال در تردد جاده‌ای در محورهای جاده‌ای اردستان، زواره، نایین و انارک و نیز محور نایین به اردکان شد.

وی افزود: به علت شدت تندباد و گرد و خاک به صورت موقت در مسیر رفت و برگشت محور نایین_ اردکان توسط پلیس راه مسدود شد و عوامل امداد جاده‌ای، راهداری و پلیس راه در محورها استقرار دارند.

شیشه‌فروش افزود: وزش تندباد سبب بروز خسارت به تابلوهای شهری و جاده‌ای و سقوط تعدادی از درختان، پایه‌های برق، سقف‌های کاذب و شکسته شدن شیشه تعدادی از خودروهای عبوری در منطقه شرق اصفهان شد همچنین محور انارک-نایین به علت شدت گرد و خاک موقت مسدود شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: وزش تندباد و طوفان در جنوب استان در شهرستان سمیرم و بخش پادنا و شهر بیده سبب بروز خسارت به درختان، پایه‌های برق، سقف‌های شیروانی، اماکن و شکسته شدن شیشه تعدادی از خودروهای عبوری در منطقه شد.

وی با اشاره به ادامه وزش باد شدید، طوفان لحظه‌ای و فعال شدن کانون‌های گرد و غبار به ویژه در مناطق شرقی و جنوب استان خاطرنشان کرد: احتمال آسیب به درختان، سازه‌های موقت، گلخانه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، کاهش میدان دید و اختلال در محورهای مواصلاتی وجود دارد.

شیشه‌فروش گفت: با توجه به سرعت وزش باد و تندباد ضرورت استحکام‌بخشی سازه‌ها، حفاظت از تأسیسات کشاورزی و رعایت اصول ایمنی و بهداشت سلامت در تردد در جاده‌ها و مناطق تحت تأثیر گرد و خاک توصیه می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول