اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وزیر ورزش از سالن کشتی و مجموعه ورزشی حسن یزدانی بازدید کرد + عکس

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از شهر جویبار از سالن کشتی و مجموعه ورزشی حسن یزدانی پهلوان کشتی کشور بازدید کرد.

وزیر ورزش از سالن کشتی و مجموعه ورزشی حسن یزدانی بازدید کرد + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از جویبار، صبح امروز آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور به همراه چند نفر از کابینه خود از جمله وزیر ورزش وارد مازندران شدند و سجادی وزیر ورزش در شهرهای جویبار و سیمرغ نماینده ویژه رئیس جمهور در این شهرها است.

وزیر ورزش و جوانان در بازدید از شهر جویبار بعد از حضور بر سر مزار شهدا و دیدار با خانواده شهید فقیهی شهید شاخص ورزش کشور و شهید نقی ایجادی، از سالن کشتی و مجموعه ورزشی حسن یزدانی پهلوان کشتی کشور بازدید کرد.

 

 

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با همراهی رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از خانه کشتی پهلوان حسن یزدانی در جویبار بازدید کرد.وزیر ورزش و جوانان استعدادهای کشتی جویبار را مورد ستایش قرار داد و گفت: در این خانه کشتی باید صدها حسن یزدانی پرورش یابد و برای حمایت از قهرمانان ورزشی جدی هستیم.

وزیر ورزش با بازدید از سالن کشتی و تمرینات کشتی‌گیران جویباری با ورزشکاران حاضر به گفتگو پرداخت. سجادی همچنین از سایر امکانات این مجموعه ورزشی بازدید کرد و حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان و المپیک از دغدغه اش برای تکمیل این پروژه نیمه‌کاره ورزشی گفت و همچنین بحث اشتغال قهرمانان، طبق دغدغه همیشگی ورزشکاران و قهرمانان در این دیدار مطرح شد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول