اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خطیبی: تعطیلات نیم‌فصل برای ما گران تمام شد/ بازی سختی در پیش داریم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم گفت: فردا قطعا بازیکنان مثل همیشه تلاش می‌کنند تا بازی خوبی را شاهد باشیم.

خطیبی: تعطیلات نیم‌فصل برای ما گران تمام شد/ بازی سختی در پیش داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: در تیم ذوب‌آهن سابقه بازی دارم،  این تیم از بهترین‌های ایران از لحاظ ساختاری بوده و هست. 

وی افزود: ذوب‌آهن در چند هفته گذشته رو به پیشرفت بوده است، از لحاظ ساختاری و مدیریت قوی است،باشگاه تیم را حمایت کرده که سبب پیشرفت از لحاظ فوتبالی و نتایج شده است.

سرمربی آلومینیوم اراک تصریح کرد: حدود ۱۲ بازیکن ما در نیم‌فصل کرونا گرفتند و از لحاظ بدنی دچار افت شدند، نتوانستیم از مقطع نیم فصل برای آماده‌سازی استفاده کنیم اما ۷ روزی است وضعیت بدنی بازیکنان بهتر شده است.

وی خاطرنشان کرد: فردا برای هر ۲ تیم بازی سختی خواهد بود، امیدوارم بازی خوبی از هر ۲ تیم ببینیم و بازی برای آلومینیوم همراه با امتیاز باشد. با وجود شکست در هفته گذشته، شرایط خوبی داریم و مطمئن هستم بازیکنان آماده بازی فردا هستند تا بازی خوبی انجام دهیم.

خطیبی با بیان این‌که بازی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، گفت: اتفاقات برای ما گران تمام شد، بازیکنان سعی کردند زودتر برگردند، لمس می‌کنم که بازیکنان نهایت تلاش خود را می‌کنند؛ فردا قطعا بازیکنان مثل همیشه تلاش می‌کنند تا بازی خوبی را شاهد باشیم، نتیجه در بازی رقم خواهد خورد.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد مصدومان تیمش گفت: چند مصدوم داشتیم که از شرایط دور بودند، علیرضا نقی‌زاده، رامتین سلیمان‌زاده، نوری و عباس یحیی‌بیگی به بازی رسیده‌اند اما هوشمند را به دلیل محرومیت و پوریا آریاکیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

سرمربی آلومینیوم با اشاره به سابقه حضور در اصفهان بیان داشت: در تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن بازی کرده‌ام و خاطرات خوبی با هر ۲ تیم دارم، همیشه در کنار زاینده‌رود قدم می‌زدم و از صفا و صمیمیت موجود بهره می‌بردم که این موضوع باعث بالا رفتن روحیه می‌شد، اکنون متاسفانه زاینده‌رود خشک است و امیدوارم دوباره شاهد جاری شدن آن باشیم. 

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول