اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  مسئولیت های اجتماعی

روایتی از ماجرا جویی یک آتش نشان

قهرمان طناب زنی و آتش نشان گفت:با لباس آتش نشانی در روز ۱۲ بهمن از فرودگاه مهرآباد تا گلزار شهدا برای اولین بار در دنیا روی کفی خودرو در حال حرکت طناب زدم.

روایتی از ماجرا جویی یک آتش نشان

به گزارش خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، مصطفی زارعی،آتش نشان و قهرمان طناب زنی در برنامه شب نشینی شبکه جام جم، گفت: ما در این چند سال به عنوان یک آتش نشان قید و شرط کردیم و به شهدای آتش نشان دل بستیم و فقط می‌خواهیم مشخص کنیم که آتش نشانی تنها کارهای مربوط به حریق نیست و آتش نشان‌ها می‌توانند کارهای خارق العاده انجام دهند.

وی درباره طناب زنی با لباس آتش نشانی، بیان کرد: بسیار بسیار در لباس آتش نشانی طناب زدن کار سنگینی است و این رکورد یک رکورد سخت محسوب می‌شود.

زارعی اظهار کرد: واقعا کار بسیار سنگینی است چون چکمه سه کیلو، لباس نیز سه کیلو و دستکش‌ها هر کدام یک کیلو وزن دارند.

وی افزود: با همین لباس آتش نشانی و با همین تجهیزات در روز ۱۲ بهمن از فرودگاه مهرآباد تا گلزار شهدا برای اولین بار در دنیا روی کفی خودرو در حال حرکت طناب زدم.

زارعی اظهار کرد: بعد از این اتفاق به مشهد سفر کردم و بعد از پنج روز استراحت با طهورا، دخترم، برای امام رضا طناب زدیم و با لباس آتش نشانی توانستیم رکورد ۹۶۰۰ بزنیم. طهورا نیز تنها در دختری است که در این سن در طناب زنی رکورد دارد.

وی ادامه داد: ورزش‌های همگانی کشور و اتحادیه ثبت رکورد‌ها اتفاق‌های خوبی را رقم زدند یعنی در حال چیدن مقدمات ورود به گینس برای بچه‌های رکورد دار هستند.

زارعی توضیح داد: در گذشته برای ثبت رکوردها باید به کشور‌های دیگری مراجعه می‌کردیم، اما اکنون این روند راحت‌تر شده است و من نیز می‌خواهم روز هفت مهر سال آینده رکورد خودم را در گینس ثبت خواهم کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول