اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اهدای ۱۳۰۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد اصفهان

استاندار اصفهان گفت: تلاش در مجموعه‌های خیریه‌ها را مصداق مبرز شاخص مسؤولیت و اعتماد اجتماعی است و مشارکت فعالانه در این حیطه خیرخواهانه توفیق ویژه می‌خواهد.

اهدای ۱۳۰۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان در آیین اهدای ۱۳۰۰ سری جهیزیه و ۱۰۰۰ دستگاه تبلت به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ظرفیت‌های سامانه امداد هوشمند(سها)‌ اشاره و اظهار داشت: این سامانه توانمندسازی مددجویان را همراه با حفظ کرامت آنان مورد توجه قرار داده و از این جهت حرکتی بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است.

وی در ادامه افزود:  تعلق خاطر و باور مردم به ایام شعبانیه را یکی از عوامل رقم زدن جلوه های ایثار و گذشت مردم عنوان و خاطرنشان کرد: استان اصفهان همیشه در همه عرصه‌ها از جمله در مؤلفه‌های متعالی ایثار، شهادت، مددکاری، دستگیری و فداکاری در اوج بوده و چنین اموری از  شاخص‌های اصیل رفتاری مردم استان شهیدپرور و سختکوش اصفهان است.

مرتضوی فعالیت و تلاش در مجموعه‌های خیریه‌ها را مصداق مبرز شاخص مسؤولیت اجتماعی و اعتماد اجتماعی برشمرد و اقدام در امور خیر را به عنوان یکی از افضل‌ترین امور دانست و بیان کرد: مشارکت فعالانه در این حیطه خیرخواهانه توفیق ویژه می‌خواهد؛ هم‌افزایی و همکاری سازنده نهادها در یاری رساندن به نیازمندان باید محقق شود و بی‌گمان با تشکیل و فعالیت قرارگاه محرومیت‌زدایی شاهد اتفاقات فرخنده‌ای خواهیم شد.

استاندار اصفهان بر خلق ظرفیت‌های جدیدی در امور خیریه و کمک به مددجویان سفارش و تصریح کرد: بی‌گمان، ساماندهی به فعالیت‌های خیرخواهانه از اهمیت خاص و شایانی برخوردار است و هر چقدر بازه کمک‌های خیرخواهانه گسترده‌تر و انسجام بیشتر و از سوی دیگر از موازی کاری ممانعت شود، نتیجه کارآمدتر و قابل قبول‌تری در راستای تحقق عدالت اجتماعی عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول