اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

متشرعی: برای هر بازی برنامه داریم/ امیدوارم به نتیجه‌ای که بچه‌ها استحقاق آن را دارند برسیم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شیمیدر گفت: ما گام اول را برای فینال و همین طور گام‌های بعدی را محکم برمی‌داریم تا به آنچه بچه‌ها استحقاق آن را دارند برسیم.

متشرعی: برای هر بازی برنامه داریم/ امیدوارم به نتیجه‌ای که بچه‌ها استحقاق آن را دارند برسیم

شایسته متشرعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضور در فینال بسکتبال بانوان، اظهار داشت: ما 3 بر صفر و با قدرت پالایش نفت آبادان را شکست دادیم و راهی فینال شدیم. در دیدار دوم با نفت معصومه اسماعیل زاده ستاره تیم ملی آسیب دید که شوک بزرگی برای ما بود. در ادامه یکی دیگر از بازیکنان خارجی ما مصدوم شد. علاوه بر اینکه در شوک این اتفاقات بودیم بازی از نظر داوری هم شرایط خوبی نداشت اما نیمه دوم بهتر بازی کردیم و حتی توانستیم نیمکت نشینان را هم وارد زمین کنیم که در نهایت بردیم و با برتری در بازی سوم که خیلی خوب ظاهر شدیم به فینال راه پیدا کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم با بیان اینکه تیمش از نظر روانی برای بازی فینال آماده است، گفت: مرحله فینال 3 از 5 خواهد بود و نخستین بازی را پنجشنبه برگزار می کنیم. ما برای همه بازیها برنامه ریزی داشتیم و از نظر روانی در شرایط خوبی قرار داریم. اگرچه یکی از ستاره های تیم را در اختیار نداریم اما بچه ها با برنامه ریزی که داشتیم وارد میدان خواهند شد.

متشرعی درباره ارزیابی اش از تیم گروه بهمن، خاطرنشان کرد: این تیم 2 بازیکن خارجی و یک بازیکن با ملیت اوکراینی را به خدمت گرفته اما هر تیمی کم اشتباه بوده و انگیزه بالایی داشته باشد پیروز خواهد بود. تعداد قهرمانی ها اهمیتی در بازی فینال ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شیمیدر برای سالهای آینده هم تیمداری خواهد کرد، یادآور شد: شیمیدر اسپانسر خوبی بوده و به صورت حرفه ای برنامه ریزی کرده است. من از هنریک دروغوکاسیان مدیریت باشگاه و صفرزاده قائم مقام باشگاه تشکر می کنم که به خاطر حمایت از ورزش بانوان پشت تیم بودند و شرایط را برای قهرمانی فراهم کردند. امیدوارم ما هم بتوانیم با نتیجه خوب این خستگی را از آنها رفع کنیم.

سرمربی شیمیدر همچنین در خصوص اینکه آیا برگزاری فینال 3 از 5 زمان مسابقات را طولانی نمی کند، عنوان کرد: ما 4 هفته به خاطر کرونای بازیکنان خودمان و نفت دور بودیم اما خوب است که هر سال بانوان یک چیز جدید تجربه کنند. سال گذشته به خاطر حضور پرتعداد بازیکنان خارجی و همین طور تیم ها، لیگ خوبی را شاهد بودیم اما امسال تعداد تیم ها کمتر شد اما از نظر کمی خوب بود و برگزاری مسابقات 3 از 5 تجربه جدیدی خواهد بود.

متشرعی همچنین درباره پیش بینی اش از قهرمان لیگ، گفت: ما با قدرت گام اول و گام های بعدی را برمی‌داریم تا به نتیجه ای که بچه ها استحقاق آن را دارند برسیم. در آخر برای اسماعیل زاده ستاره تیم ملی آرزوی سلامتی دارم و منتظر بازگشت او به میادین هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول