اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نبود ذخایر برفی در ارتفاعات مازندران نگران‌کننده است

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه نبود ذخایر برفی در ارتفاعات استان نگران‌کننده است، گفت: بارش باران در فصل بهار در ماه‌های فروردین و اردیبهشت در محدوده نرمال پیش‌بینی می‌شود.

نبود ذخایر برفی در ارتفاعات مازندران نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران در ارتباط با وضعیت جوی آسمان استان، اظهار کرد: هنوز حال و هوای بهاری یا همان استقرار الگوهای بهاری در آسمان مازندران حاکم نشده است.

وی افزود: حال و هوای بهاری در مازندران معمولا آنچه مدنظر مردم است در اردیبهشت ماه صورت می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی مازندران با بیان اینکه همچنان وضعیت جوی زمستانی در استان حاکم است، تصریح کرد:  شاهد تغییرات اقلیمی نیز هستیم.

این مسوول در ارتباط با پیش‌بینی بارش‌ها در فصل بهار، بیان کرد: براساس بررسی و پیش‌بینی در این زمینه بارش در فصل بهار در ماه‌های فروردین و اردیبهشت در محدوده نرمال پیش‌بینی می‌شود.

رضوی خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین نگرانی ما این بوده که در ارتفاعات مازندران برف نداریم و این موضوع با این معنا بوده که در فصول گرم سال که نیاز به روان‌آب داریم دچار چالش خواهیم شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول