اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

واکنش وزیر به بازنشستگی رئیس وزنه‌برداری/ سجادی: مرادی در فدراسیون کارش را می‌کند

وزیر ورزش و جوانان گفت: علی مرادی در فدراسیون کارش را می‌کند و هر زمانی بازنشسته شد در این باره تصمیم می‌گیریم.

واکنش وزیر به بازنشستگی رئیس وزنه‌برداری/ سجادی: مرادی در فدراسیون کارش را می‌کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدحمید سجادی در حاشیه افتتاح ساختمان تیراندازی با کمان درباره بلاتکلیفی فدراسیون وزنه برداری، عنوان کرد: وزنه برداری بلاتکلیف نیست و به زودی تصمیمات مدیریتی گرفته می شود. الان آقای علی مرادی به عنوان رئیس در فدراسیون است و کارش را انجام می دهد. لیگ در حال برگزاری است و کارها انجام می شود. چیز ساده ای است؛ می گویند علی مرادی بازنشسته است و مراحل بازنشستگی طی می شود. او و ما تابع قانون هستیم هر زمانی این اتفاق افتاد و او رسما بازنشسته شد، تصمیم گیری می شود و چیز پیچیده ای نیست.

وزیر ورزش درباره فعالیت تیراندازی با کمان هم گفت: خواهشی دارم که نه تنها در تیروکمان بلکه در کنار فعالیت قهرمانی، کمیته‌های همگانی را هم جدی بگیریم. بچه ها در دوران رشد به توپ، پرتاب و ورزش های راکتی علاقه دارند، تیروکمان را دوست دارند. زمان قدیم بچه ها تیروکمان سنگی درست می‌کردند و من آن دوران را یادم هست و سن ما به دوران تیروکمان سنگی می‌رسد (با خنده). من در کودکی عضو تیم دوی صحرانوردی مدرسه بودم. 

وی همچنین با اشاره به باز شدن درهای ورزشگاه آزادی، افزود: درب های ورزشگاه را برای مردم باز کردیم و هروقت از جلوی ورزشگاه رد می‌شدم می‌دیدم که مردم جلوی چمن ورزشگاه آزادی تمرین می‌کردند، غصه می‌خوردم که چرا آنها نمی‌توانند وارد ورزشگاه شوند و گفتم اگر دستم به جایی برسد حتما ورود مردم را به ورزشگاه آزادی آزاد می‌کنم. چرا ورزش برای مردم باید گران شود؟ 

سجادی ادامه داد: به شدت مخالف گران شدن و مرزبندی هستم. مجموعه انقلاب نباید طوری باشد که هرکسی نیاید بلکه باید همه بتوانند وارد آن شوند و فقط اسمش انقلاب نباشد. آنجا قبل از انقلاب کلوپ شاهنشاهی بود. انشالله بتوانیم برای مردم کار کنیم و کاری کنیم همه بتوانند از آن استفاده کنند.

وزیر ورزش درباره اینکه طبق فرمایشات رهبری باید از ظرفیت ها استفاده شود شما مطابق با این موضوع کارها را پیش می برید، گفت: بله فرمایشات رهبری نصب العین است و آزادی هم به عنوان نمونه است. در آینده در شیرودی، کشوری، انقلاب و خیلی از مکان های دولتی این اتفاق می افتد. یک پای قضیه هم شهرداری است چون ورزش در شهر است و حامیان شهرداری هستند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که درباره تعویق 6 ماهه انتخابات کمیته پرسید، تصریح کرد: فردا مجمع دارند و باید ببینیم چه می شود. این موضوع را نمی دانم و فردا مجمع تصمیم می گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول