اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس من| جانمایی آرامستان جدید تویسرکان در دست بررسی است

شهردار تویسرکان با اشاره به واگذاری جانمایی پروژه آرامستان جدید به شهرداری گفت: تلاش بر این است کار مطالعاتی مشاور پروژه تا پایان امسال به نتیجه برسد.

فارس من| جانمایی آرامستان جدید تویسرکان در دست بررسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، سوژه ثبت شده در سامانه «فارس من»  خبرگزاری فارس همدان با عنوان «سرنوشت انتقال آرامستان تویسرکان به کجا رسید؟»  مورد پیگیری قرار گرفت‌.

شهردار تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، از واگذاری جانمایی پروژه آرامستان جدید به شهرداری خبر داد و با بیان اینکه یکی از معضلات شهرداری آرامستان است اظهار کرد: جانمایی آرامستان باید مناسب باشد زیرا آرامستان از کاربری‌هایی است که باید خارج از محدوده شهر و با لحاظ شرایط خاص آن ایجاد شود.

محمد حسین‌پور با اشاره به شکایات روزانه مردم ساکن در جوار آرامستان کنونی«بهشت زهرا(س)» به خاطر مختل شدن آرامش ساکنین این منطقه به واسطه صوت بلندگو در زمان مراسم تشییع و دفن اموات گفت: بنده معتقد به پژوهش، مطالعه و انجام کار به صورت علمی هستم؛ بر همین اساس کار مطالعاتی مکان‌گزینی دقیق، درست و کارشناسانه آرامستان جدید را شهرداری در قالب مناقصه به مشاوری با تجربه و سابقه کاری خوب واگذار کرده است.

وی یکی از اهداف واگذاری پروژه جانمایی آرامستان جدید به مشاور را جلوگیری از اعمال نفوذ در این پروژه دانست و افزود: تلاش شهرداری تحقق انتظار مردم یعنی انجام کار علمی است؛ ضمن اینکه بنده هیچ منفعتی در این مسیر ندارم، و تاکید بر انجام کاری اصولی و استاندارد است.

شهردار تویسرکان با اشاره به اینکه هم‌اکنون چندین مکان برای جانمایی آرامستان جدید توسط مشاور در دست بررسی است تاکید کرد: همه شرایط از جمله راه دسترسی، هزینه آماده‌سازی، جنس خاک، باد غالب، مباحث آبی و محیط زیستی و... توسط مشاور در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه مطمئن باشید مکان انتخابی مشاور برای جانمایی آرامستان جدید بعد از بررسی کمیته فنی شهرداری، هم به فرمانداری و هم به دفتر فنی استانداری ارسال خواهد شد خاطرنشان شد: سعی بر این است کارهای مشاور تا پایان امسال به نتیجه برسد.

حسین‌پور با اشاره به تلاش و تاکید فرماندار تویسرکان مبنی بر اینکه دو پروژه آرامستان جدید و کمربند شمالی جزو پروژه‌های ملی در سفر رییس جمهور به همدان مطرح می شود افزود: تلاش می‌کنیم کار مطالعاتی پروژه جانمایی آرامستان جدید شهر تویسرکان قبل از سفر ریاست جمهوری به استان همدان انجام شود.

 انتهای پیام/89010/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول