اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

«عید و هنر و داستان»، برنامه نوروزی دانش‌آموزان ابتدایی در چهارمحال و بختیاری

معاون آموزش ابتدایی آموزش‌ و‌ پرورش چهارمحال و بختیاری از برگزاری برنامه نوروزی عید و هنر و داستان خبر داد و گفت: این فعالیت‌ها از حیطه رقابتی و داوری خارج شده و درسطح مدرسه بررسی می‌شود و بهترین آثار در کانال رسمی شاد بارگذاری می‌شود.

«عید و هنر و داستان»، برنامه نوروزی دانش‌آموزان ابتدایی در چهارمحال و بختیاری

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در راستای اجرای برنامه‌های تحولی معاونت آموزش ابتـدایی و با توجه به اهمیت تربیت تمام ساحتی، طرح «عید، هنر و داستان» در دو بخش معلمان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود. 

معاون آموزش ابتدایی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این راستا دانش‌آموزان بر حسب علاقه، به انتخاب خود و با راهنمایی آموزگار در یکی از دو مجموعه فعالیت‌های هنری شامل عکاسی، نقاشی، فیلم کوتاه و فعالیت‌های ادبی شامل داستان‌خوانی، داستان‌نویسی و داستان‌گویی شرکت می‌کنند.

محمدی اظهار داشت: دانش‌آموزان می‌توانند داستانی را با  تخیل خود یا  از روی متن، روایت کنند و صدا و تصویر خود را در هنگام روایت داستان ضبط و نمایش دهند.

وی افزود: همچنین در انجـام فعالیت‌های هنری، دانش‌آموزان می‌توانند یکی از موضوعات پیشنهادی(دنیای بدون کرونا، اشتیاق به مدرسه و ...) را انتخاب نموده و با راهنمـایی معلم، آثـار خود را در قالب عکس یا مجموعه‌ای از عکس‌ها،  نقاشـی یا طراحی و فیلم‌های کوتاه داستانی یا مستند ارائه کنند.

محمدی بیان کرد: در بخش معلمان نیز، همکاران می‌توانند در صورت توانمندی و علاقه در زمینه تولید و ارسال آثار ادبی(داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی) بر اساس محورهای ذکرشده اقدام کنند.

معاون آموزش ابتدایی استان در پایان خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها از حیطه رقابتی و داوری خارج شده و در سطح مدرسه بررسی شده و بهترین آثار (از هر پایه یک اثر در هر محور) در کانال رسمی شاد بارگذاری می‌شود.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول