اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

روایت هانری از ضربه عاطفی مسی با ترک بارسا تا حضورش در فضای جدید پاریس

ستاره سابق آرسنال و بارسلونا به حمایت از ابرستاره پاری سن ژرمن پرداخت.

روایت هانری از ضربه عاطفی مسی با ترک بارسا تا حضورش در فضای جدید پاریس

به گزارش خبرگزاری فارس، تیری هانری اسطوره تیم ملی فرانسه و یکی از ستاره های سابق بارسلونا و آرسنال درباره وضعیت لیونل مسی همبازی سابقش در اردوگاه کاتالونیا در شرایط جدیدش در پاریس صحبت کرد.

هانری در مصاحبه خود عنوان کرد: وقتی شما از مسی صحبت می کنید نباید فراموش کنید او یک بازیکنی استثنایی است. نباید فراموش کنیم وقتی مسی از بارسلونا جدا شد شرایط برای ماندنش مهیا نبود. وقتی شما فکر می کنید هیچگاه مکانی را ترک نخواهید کرد ولی شرایطی غافلگیرکننده برای شما ایجاد می شود که باید خانه خود را ترک کنید ضربه بزرگ عاطفی به شما وارد می شود.

مهاجم سابق بارسلونا ادامه داد: مردم می گویند مسی در پاریس همه شرایط برایش مهیا است. اما همه چیز شرایط نیست. وقتی من در سال 2007 آرسنال را به مقصد بارسلونا ترک کردم تا بتوانم خود را با شرایط جدید وفق دهم یک سال طول کشید.

هانری عنوان کرد: وقتی من به بارسلونا رسیدم، مصدوم بودم و باید برای قرار گرفتن در محیط جدید نیاز به زمان داشتم. شرایط مسی هم در سال اول حضورش در پاریس عادی است و شما باید درخشش بی نظیر مسی را در سال دوم تماشا کنید.

مسی بعد از 17 سال بازی برای بارسلونا تابستان گذشته به دلیل شرایط مالی این باشگاه و قوانین لالیگا مجبور به ترک بارسلونا شد و با قراردادی دوساله به پاری سن ژرمن ملحق شد.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول