اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مطلق‌زاده:آبادان یک هفته با برد مقابل پرسپولیس خوشحال است/در این شهر به جز رنگ زرد،هیچ چیزی محبوبیت ندارد

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شهر آبادان یک هفته با برد مقابل پرسپولیس خوشحال است و افتخار می کنیم که بازیکن این تیم هستیم.

مطلق‌زاده:آبادان یک هفته با برد مقابل پرسپولیس خوشحال است/در این شهر به جز رنگ زرد،هیچ چیزی محبوبیت ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود مطلق زاده پس از برد نفت آبادان مقابل پرسپولیس اظهار داشت:‌ اول به تیم بزرگ پرسپولیس و بعد به بچه‌های خودمان خسته نباشید می‌گویم. سعی کردیم با تمام وجود برای هواداران و مردمی که از هتل ما را بدرقه کردند، بازی کنیم. 

وی افزود: خداراشکر توانستیم تمام برنامه‌های تاکتیکی را اجرا و هوادارانمان را خوشحال کنیم. شهر آبادان یک هفته با این برد خوشحال است و ما به این افتخار می کنیم که بازیکن صنعت نفت آبادان هستیم. 

بازیکن صنعت نفت در مورد گلی که به پرسپولیس زد، گفت: مثل تمام گل‌هایی که بازیکنان دیگر می‌زنند، همه تلاش کردند. به من رسید و سعی کردم قدر این توپ را بدانم. آبادان و هوادارانش نمونه‌ای برای فوتبال ایران هستند. اینقدر وفاداری و تعصب در فوتبال کم پیدا می‌شود. در آبادان به جز رنگ زرد و پرچم برزیل، هیچ چیزی محبوبیت ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول