اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه بازی نفت آبادان و پرسپولیس| ترافیک شدید اطراف ورزشگاه تختی/ ایراد ناظر به تبلیغات محیطی+ فیلم

اسکورت اتوبوس نفت آبادان و پرسپولیس ترافیک شدیدی قبل از دیدار دو تیم اطراف ورزشگاه تختی آبادان ایجاد کرد.

حاشیه بازی نفت آبادان و پرسپولیس| ترافیک شدید اطراف ورزشگاه تختی/ ایراد ناظر به تبلیغات محیطی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم‌های نفت آبادان و پرسپولیس از ساعت 19:30 امروز در آخرین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

* حدود دو ساعت تا شروع مسابقه اسکورت اتوبوس دو تیم توسط نیروی انتظامی، ترافیک چندین کیلومتری اطراف ورزشگاه ایجاد کرده بود. به ورزشگاه تختی آبادان ایجاد کرده بود.  

* نزدیک به 150 خودرو با پرچم‌های یک دست زرد رنگ اتوبوس تیم صنعت نفت را همراهی می‌کردند. البته مسئولان انتظامی با در نظر گرفتن تدابیری، از نزدیک شدن اتومبیل هواداران تیم آبادانی به اطراف اتوبوس پرسپولیس جلوگیری کردند و اتوبوس‌های تیم میهمان به سلامت وارد ورزشگاه شود. 

* هواداران زیادی مقابل در ورزشگاه تختی تجمع کرده بودند و ماموران انتظامی سعی داشتند آنها را از این محل دور کنند. البته برخی از طرفداران آبادانی هم سعی داشتند با رساندن خود به دیوارهای مشرف به ورزشگاه از این محل بازی را تماشا کنند. 

* پس از رسیدن اتوبوس تیم نفت به مقابل ورزشگاه تختی، بهنام سراج برای لحظاتی با یکی از ماموران انتظامی وارد جر و بحث شد که علیرضا منصوریان از سرپرست تیم نفت درخواست کرد با این فرد بحث نکند تا اتوبوس وارد ورزشگاه شود.

* بخش‌هایی از زمین ورزشگاه تختی کیفیت نامناسبی دارد. 

* حسین زرگر، ناظر بازی در گفت و گو با دو نفر از عوامل نصب تبلیغات محیطی پشت دروازه صحبت کرد و به آنها گفت این تبلیغات را باید عقب‌تر ببرند تا میخ‌هایی که برای این کار از آن استفاده می‌کنند به سلامتی بازیکنان دو تیم آسیب نرساند. البته زرگر به این افراد اعلام کرد داور هم با این وضعیت نصب تبلیغات در صورت تغییر نکردن جای این تبلیغات اجازه شروع بازی را نخواهد داد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول