اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بانوان

گروه بهمن به دنبال قهرمانی در بسکتبال/طائرپور: از بازیکنان خارجی راضی بودم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن ابراز امیدواری کرد تیمش قهرمانی دیگری را در لیگ ثبت کند.

گروه بهمن به دنبال قهرمانی در بسکتبال/طائرپور: از بازیکنان خارجی راضی بودم

فریناز طائرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازی فینال مقابل شیمیدر در لیگ بسکتبال بانوان، اظهار داشت:  تمریناتمان را مرتب ادامه می‌دهیم و تمرینات بدنسازی هم داریم. فعلا تاریخ مسابقه فینال اعلام نشده و قرار است امروز اعلام کنند تا ببینیم که زمان و مکان آن به چه صورت است.

سرمربی تیم بسکتبال گروه بهمن، ادامه داد: ما می‌خواهیم هر چه زودتر لیگ تمام شود چون بازیکنان را تا پایان سال در اختیار داریم. قرار بود لیگ ۱۳ اسفند به اتمام برسد اما با توجه به وضعیت کرونا و درگیری تیم‌ها یک هفته عقب افتاد. مسابقه فینال هم ۳ از ۵ است چون درخواست همه تیم‌ها این بود هر چند من دوست داشتم ۲ از ۳ باشد.

طائرپور با بیان اینکه بازیکنانش تلاش می‌کنند تا دوباره عنوان قهرمانی را کسب کنند، یادآور شد: ما سعی می‌کنیم در فینال خوب عمل کرده و قهرمانی را حفظ کنیم. شیمیدر هم ۷ بازیکن ملی‌پوش و دو بازیکن خارجی دارد اما معصوم اسماعیل زاده که از بازیکنان مطرح است مصدوم شده، ما هم ابتدای فصل یک آسیب دیده داشتیم. با توجه به درگیری‌های زیاد در بسکتبال این اتفاقات می‌افتد.

وی افزود: زهرا عدالت یکی از بهترین بازیکنان ما بود که ابتدای فصل مصدوم شد و یک نفر را جایگزین کردیم. دو بازیکن خارجی به مدت دو و سه ماه جذب کردیم، بازیکنان بدی نبودند، امسال به ما کمک کردند و ما از آنها راضی هستیم.

سرمربی گروه بهمن با اشاره به حمایت اسپانسر به مدت ۵ سال از تیمش، گفت: بهمن ۵ سال است که ما را حمایت می‌کند و سال به سال بهتر می‌شود. گروه بهمن تاکنون در امور خیریه فعالیت می‌کرد و در بخش ورزش وارد نشده بود. اولین تیمی که حمایت کرد بانوان بود و این موضوع بسیار جالب است چون معمولا اسپانسرها از مردان حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول