اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

با تصمیم ستاد استانی کرونا همه مدارس یزد حضوری شد

نشست ستاد مقابله با کرونا در استان به ریاست معاون سیاسی استاندار برگزار و مصوبات قبلی این ستاد در بخش‌های مختلف تمدید و مدارس استان نیز حضوری شد.

با تصمیم ستاد استانی کرونا همه مدارس یزد حضوری شد

به گزارش خبرنگار فارس از یزد، علی‌اکبر عزیزی شامگاه دیروز در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا، با بیان این‌که استان یزد در حال عبور از موج ششم کرونا است و با همکاری مردم گذر از این موج بیماری محدودیت‌های گذشته را به همراه نداشت اظهار کرد: مقرر شد نظارت‌ها برای پیشگیری و کنترل بیماری در اصناف و بازار و ادارات و نهاد‌ها و  هچنین فرودگاه و راه آهن و ترمینال ادامه یابد.

وی با بیان این‌که واکسیناسیون مورد تاکید و همچنان اولویت استان است افزود: باید همه تلاش خود را بکار گیریم تا واکسیناسیون در استان فراگیری بیشتری داشته باشد و علاوه برآن با رعایت مسائل بهداشتی مراقب باشیم در آستانه سفر‌های نوروزی گرفتار این بیماری نشویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: با این حال افرادی تصمیم به سفر در تعطیلات نوروزی دارند باید اطلاعات خود را در سامانه ایران من وارد کنند تا بتوانند سفر خود را البته به شرط انجام واکسیناسیون بروند.

عزیزی تصریح کرد: سامانه امید نیز به همین منظور طراحی شده است و بر این اساس تمامی خدمات مرتبط با سفر‌های نوروزی از جمله گرفتن بلیط و حتی تردد، بسته به ثبت‌نام در این سامانه است.

وی خاطرنشان کرد: امکان مسافرت‌های نوروزی پس از دو سال درگیری فراگیر با ویروس کرونا و به دلیل انجام واکسیناسیون گسترده فراهم شده است و انتظار می‌رود افرادی که دچار سویه امیکرون شدند، پس از سه هفته بهبودی نسبت به تزریق نوبت سوم واکسن خود اقدام کنند.

معاون استاندار یزد در پایان با اشاره به این‌که بر اساس نظر دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی حال و روز استان رو به بهبودی است عنوان کرد: تعداد مراجعان و تست‌های کرونا کاهش یافته و همچنین شمار بستری‌ها کاهش چشمگیری داشته است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول