اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سیدعباسی: بازی درگیرانه‌ای را مقابل تراکتور خواهیم داشت/ بازیکنان سودانی ما خوب بودند

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: بازی فردای ما مقابل تراکتور از لحاظ فوتبالی درگیرانه خواهد بود و با تمام توان آماده بازی هستیم.

سیدعباسی: بازی درگیرانه‌ای را مقابل تراکتور خواهیم داشت/ بازیکنان سودانی ما خوب بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، داوود سیدعباسی سرمربی تیم فوتبال پدیده در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم تراکتور ضمن ابراز خوشحالی بابت حضور مجدد در نشست خبری پیش از بازی‌ها گفت: بعد از وقفه دو سه هفته ای در خدمتتان هستم. در بازی های قبلی به خاطر تداخل پرواز و نشست خبری نتوانستم در خدمت شما باشم.

سیدعباسی در خصوص تیم تراکتور اظهار کرد: تراکتور تیمی با سابقه در فوتبال ایران است و در چندسال اخیر جزو مدعیان بوده و یک بارهم قهرمان جام حذفی شده است. این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد. شرایط تیمی شان خوب است. اما امسال نتوانسته اند آنطور که باید و طرفدارشان انتظار دارند، ظاهر شوند.

وی افزود: فردا بازی درگیرانه‌ای از لحاظ فوتبالی خواهیم داشت. برای یک بازی سخت آماده هستیم و بچه‌های ما هم آماده هستند برای یک بازی خوب جلوی تیم تراکتور ظاهر شویم.

سرمربی پدیده در خصوص غائبان تیمش نیز گفت: محمدرضا فلاحیان را بدلیل محرومیت و محسن ربیع‌خواه، میلاد فراهانی، احسان حسینی و آزاد جعفرزاده را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

سیدعباسی درباره بازیکنان سودانی جذب شده نیز گفت: این دو بازیکنان خیلی خوبی بودند و در تمرینات نمره قبولی گرفتند. در تیم ملی سودان نیز بازی کرده بودند. یکی از این دو، مشکل ایفمارک داشت دقیقا نمی‌دانم چه مشکلی داشت اما فکر می کنم مشکل قلبی داشت. 

وی افزود: بازیکن دیگر فوروارد خیلی خوبی بود و گویا سه آپشن باید برای بازی در کشوری دیگر داشته باشد که شامل بازی‌ملی، ضمانتنامه بانکی و CAS است. ایشان دو مورد اول را داشتند اما مشکل بدهی خارجی داشتیم. گویا بخاطر میروسلاو و پرونده خارجی نشد از این بازیکن استفاده کنیم. فکر می کنم داستان باشگاه با میروسلاو سه ماه دیگر است. 

سرمربی پدیده درباره قرارداد بسته‌شده با این دو بازیکن ادامه داد: من اصلا از این موضوع خبر ندارم. فکر کنم جکسون مشکل ایفمارک داشت اما تیتو فکر نمی کنم مشکلی داشته باشد. اگر مشکلی در قرارداد باشد من درباره جزئیاتش خبری ندارم. 

سیدعباسی در خصوص مزاحمت و تجمع طلبکاران شهر خودرو در برابر تیم در اصفهان نیز گفت: این اتفاق پارسال هم افتاده بود. یکی دو سال است پرونده شهرخودرو در جریان است و مشکل این عزیزان و قراردادشان را نمی‌دانم. اما قبل از اینکه از هتل بیرون بیاییم آنجا بودند. این بحث اقتصادی باشگاه است و نه من و نه بچه ها از ریز ماجرا و جزییات قرارداد این افراد باخبر نیستیم. نمی توانیم قضاوت کنیم. من مزاحمتی ندیدم و زودتر رفتم.

وی درباره بحث طرد شدن از فوتبال خراسان نیز گفت: من اصلا بحثم استان نبود. من گفتم به ما به چشم طرد شده از فوتبال نگاه نکنند. گفتم جایگاه ما را نبینید و رفتاری که با بقیه تیم‌ها می‌شود با ما هم بشود. من به مجری برنامه گفتم این مشکلات سر دراز دارد. از روز اولی که اینجا آمدم هم گفتم قضاوت نمی کنم. از روز اول گفتم دنبال این نباشید مقصر چه کسی است. من که نمی دانم مقصر کیست! من از جزییات خبر ندارم. 

سیدعباسی ادامه داد: باشگاه پدیده اگر دینی دارد باید ادا کند. مملکت ما قانون دارد و این کار را حتما انجام می دهد. مجبورند دین خود را ادا کنند. اما واقعا ما هیچ دخل و تصرفی در مشکل طلبکاران نداریم. ما در بحث فنی اشتباه زیاد داریم و خود من هیچ موقع نه فقط در سمت مربی گری بلکه به عنوان بازیکن همیشه اشتباهم را قبول می کردم و اگر بخواهم غیر این رفتار کنم خودم را زیر سوال برده ام. 

وی افزود: چیزی که خیلی ما را اذیت می کند عدم بالانس است. در برخی از بازی ها خیلی خوب بازی می کنیم و فرصت گیر می آوریم. اما استفاده نمی کنیم و در برخی بازی ها خیلی راحت گل می خوریم. باید از هرلحاظ بازیکن را آماده کنیم. هیچ بازی شبیه بازی قبلی نیست. فردا سعی می کنیم با کمال آرامش به کسب سه امتیاز فکر کنیم و نمودار مثبتی که داشتیم را طی کنیم.

سرمربی پدیده تصریح کرد: امیدوارم فردا روندمان را به نمودار مثبتی که داشتیم برگردانیم. تقاضای من از جامعه ورزش و فوتبال این است به ما به چشم تیم ته جدولی نگاه نکنند. مسائل فنی گردن من است رفتاری که دربازی با تیم ما می‌شود با تیم حریف ما نمی شود. ما مشکلی با نیمکت های حریف نداریم؛ برخی دوستان من و برخی اساتید من هستند اما برخوردهای دوگانه ای با تیم ما می شود. 

وی افزود: ما خیلی راحت کارت می‌گیریم. هم درون زمین و هم بیرون زمین را دیده اید. در اتفاقات بعد بازیها برخوردها را دیده اید. به جز آخر بازی هوادار که هیچ توجیهی ندارم. روی یک موقعیت چهل درصدی نتیجه را واگذار کردیم و گل هم افساید بود اما برخورد بعد آن بد بود. ما در چندباری این را تجربه کردیم. دقیقه ۲۸ باید بازیکن هوادار اخراج میشد. در بازی فولاد، در دقیقه ۱۳ بازیکن ما اخراج شد اما درست بود و اعتراضی نکردیم. در بازی پرسپولیس مسعود کاظمینی در عرض ۴ دقیقه اخراج شد.

سیدعباسی ادامه داد: داوران با تیم‌های دیگر مماشات و رعایت می کنند. اما برای ما نه. بحث من این است. تقاضای ما این است که در حق ما همان رفتار را اعمال کنند. 

وی درباره شانس بقای تیم نیز گفت: پتانسیل تیم ما یک جا گیر کرده است. شاید باید موشکافانه به قضایا نگاه کنیم و پتانسیل را آزاد کنیم. بازیکنان ما در زمین خیلی خوب بازی می کنند و ستودنی است. هشتاد دقیقه پرس می کنند باید بهره برداری بهتری از تلاشمان کنیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول