اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

آتشی: نمی‌دانستم در انتخابات به من رای دادند/ رئیس فدراسیون مثل پدر خانواده باید به همه چیز توجه کند

عضو هیات رئیسه فدراسیون بسکتبال گفت: بعد از انتخابات بود که متوجه شدم که به عنوان کارشناس خبره برای هیات رئیسه فدراسیون انتخاب شده ام.

آتشی: نمی‌دانستم در انتخابات به من رای دادند/ رئیس فدراسیون مثل پدر خانواده باید به همه چیز توجه کند

عنایت‌الله آتشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در هیأت رئیسه فدراسیون بسکتبال برای دوره جدید اظهار داشت: واقعیتش این است که خودم خبر نداشتم که انتخاب شده‌ام. چند وقت پیش جواد داوری رئیس فدراسیون زمانی که کاندیدا شده بود با من صحبت کرد و گفت اجازه می‌دهید در خدمت شما باشیم؟ من هم اعلام کردم کمک می‌کنم اما نمی‌دانستم قرار است برای هیأت رئیسه به عنوان کارشناس خبره برایم رأی‌گیری کنند، تا اینکه روز مجمع انتخاب و خبر دار شدم، البته این لطف اعضای مجمع و جامعه بسکتبال است که مرا انتخاب کردند.

وی در مورد اینکه آیا پس از انتخابات با داوری صحبت کردید یا خیر، گفت: دو روز بعد با هم صحبت کردیم که گفت فعلا در اصفهان است و برای گرفتن ابلاغ به تهران خواهد آمد. 

پیشکسوت بسکتبال ایران ادامه داد: ما عمرمان را در این راه گذاشتیم و تا نفس داریم وظیفه‌مان است که به مردم مملکت خدمت کنیم و اگر کمکی از دستمان بربیاید دریغ نمی‌کنیم. 

* باید همه استان‌ها فعال شوند

 وی در مورد اینکه الان مهمترین کاری که باید برای بسکتبال انجام شود چیست، گفت: کسی که در جامعه بسکتبال حضور داشته و اطلاعات لازم را دارد راهکار مشکلات را هم می‌داند. بسکتبال منحصر به آتشی نمی‌شود بلکه به جامعه‌ آن می‌شود. هر کاری قرار است انجام شود باید جمیع جهات درنظر گرفته شود. ما 31 استان داریم که همه باید بارور شوند، اما یکسری از استان‌ها پتانسیل بالایی دارند مثل چهارمحال و بختیاری. البته استان‌های دیگر هم استعدادهای خوبی دارند. یکسری هم با بودجه و امکانات است که الحمدلله الان وضعیت زیاد بد نیست. ما لیگ برتر، دسته‌اول و دسته دوم را داریم که همه تیم‌ها ورودی دادند و با پول خود آنها می‌توانیم برایشان کار کنیم. 

*تیم ملی ویترین هر فدراسیون است/ کار در ادامه سخت‌تر می‌شود

آتشی در مورد اینکه شرایط تیم ملی بسکتبال را چگونه می‌بیند، گفت: فعلاً در ابتدای راه هستیم و در ابتدای مسیر کار سخت‌تر می‌شود. به هر حال ویترین هر فدراسیون تیم ملی آن است و باید برنامه‌ریزی و هزینه کنیم و ترس و واهمه را کنار بگذاریم. باید همه دست به دست هم دهند تا تیم ملی موفق شود. 

پیشکسوت بسکتبال ایران در مورد اینکه الان اختلافات در بسکتبال زیاد است، گفت: وقتی پدر یک خانواده به همه چیز توجه داشته باشد، فرزندان هم مستعد بار می‌آیند. بسکتبال هم به همین شکل است. جامعه بسکتبال بافرهنگ هستند و شرایط را درک می‌کنند.

 * رئیس فدراسیون مانند پدر خانواده باید به همه چیز توجه کند/ شایسته سالاری باید حرف اول را بزند

وی ادامه داد:‌ بسکتبال متشکل از چند گروه مانند مربی، داور، بازیکن، باشگاه‌ها و رسانه‌ها است. همه اینها هستند که یک فدراسیون را به وجود می‌آورند، اگر یکی از اینها نباشد کار لنگ می‌ماند. همه باید با هم منسجم باشند و شایسته‌سالاری حرف اول را بزند.

 

آتشی در پایان عنوان کرد: من عمر خود را در راه بسکتبال گذاشتم و کشور هم برای من هزینه کرده و من هم باید با خدمت کردن آنها را جبران کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول