اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان کرمان/ دستگیری۷ قاچاقچی و توقیف ۵ خودرو

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۲۲ کیلو تریاک طی ۳ عملیات پلیسی در استان کرمان خبر داد.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان کرمان/ دستگیری۷ قاچاقچی و توقیف ۵ خودرو

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فاریاب هنگام گشت‌زنی شبانه در محدوده روستای حرمه یک دستگاه پژو پارس عبوری از جاده‌های خاکی را متوقف و در بازرسی از این خودرو، ۴۰۳ کیلو تریاک کشف و در ادامه یک دستگاه خودروی پراید که راه پاک کن این خودرو بود نیز توقیف و راننده آن را دستگیر کردند.

وی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر جیرفت نیز با ردزنی و توقیف یک دستگاه وانت سایپا در محور جیرفت – دلفارد، ۳۶۵ کیلو تریاک کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارزوئیه، گزارشی از پلیس استان البرز مبنی بر دپوی یک محموله سنگین تریاک در باغی در محدوده روستای دهسرد دریافت و بلافاصله این مورد را پیگیری کردند.

ناظری تصریح کرد: در ادامه ماموران ضمن ارتباط مستمر با پلیس استان البرز و با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی دهسرد مکان دپوی مواد مخدر واقع در یک باغ را شناسایی و با جست‌وجوی چندین ساعته در این باغ موفق شدند چندین بسته بزرگ تریاک پنهان شده زیر خاک و لابه‌لای بوته‌ها را کشف کنند که در این رابطه نگهبان این محموله‌ها و در ادامه نیز با اقدامات بعدی ماموران، ۴ متهم مرتبط با این محموله در نقاط مختلف دستگیر و ۳ دستگاه خودرو از آنها توقیف و در مجموع ۲۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در این باغ کشف شد.

وی با اشاره به کشف یک تن و ۲۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، توقیف ۵ دستگاه خودرو و دستگیری ۷ متهم طی این ۳ عملیات، بر عزم جدی پلیس برای مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول