اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

دستبندهای بلوتوث، همه را نوازنده می کند

یک شرکت تجاری دو دستبند بلوتوثی تولید کرده که با بستن آنها به دور مچ دست، فرد می تواند انواع و اقسام وسایل را به صورت مجازی در دستانش قرار دهد و از آنها استفاده کند.

دستبندهای بلوتوث، همه را نوازنده می کند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از گیزمودو، دستبندهای تولیدشده توسط شرکت میکتیک برای اولین بار در کنگره جهانی موبایل به نمایش گذاشته شدند و شبیه به مچ بندهای شرکت فیت بیت هستند، اما هیچ صفحه نمایش یا دکمه ای ندارند.

با فعال‌‌کردن مچ بندهای یادشده فرد می تواند به عنوان مثال انواع آلات موسیقی را به صورت مجازی در دستان خود حس کند و حتی آنها را بنوازد، بدون اینکه واقعا آنها را در اختیار داشته باشد.

این مچ بندها در واقع پوشیدنی های صوتی واقعیت افزوده محسوب می شوند. این دو مچ بند مجهز به حسگرهای حرکتی هستند و قابل اتصال به گوشی های هوشمند نیز هستند. البته در حال حاضر تنها نسخه آی او اس اپلیکیشن این مچ بند تولید و عرضه شده و نسخه اندرویدی آن در دسترس نیست.

با استفاده از اپلیکیشن میکتیک می‌توانیم آلات موسیقی مختلف را انتخاب کنیم و با حرکت دست‌ها و بازوهایمان صدای تولید شده را کنترل کنیم. مچ بندهای یادشده به زودی به قیمت 135 یورو روانه بازار می شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول