اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۲ برابر شدن اعتبارات ورزش در گلستان/ پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی تکمیل می‌شود

وزیر ورزش وجوانان از دو برابر شدن اعتبارات ورزشی در استان گلستان خبر داد.

۲  برابر شدن اعتبارات ورزش در گلستان/ پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز در حاشیه سفر هیات دولت به استان گلستان از دو برابر شدن اعتبارات ورزشی در این استان خبر داد و اظهار کرد: از مهمترین برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در استان گلستان خواهد بود.

 وی ورزش را یکی از اولویت‌های مهم در گلستان برشمرد و اظهار کرد:  اعتبارات خوبی برای ورزش استان گلستان در نظر گرفتیم و سعی شده با این اعتبارات روند تکمیل پروژه‌های ورزشی در گلستان تسریع شود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۱۱۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در سطح استان گلستان وجود دارد، یادآور شد: برخی پروژه‌های ملی از محل شرکت «توسعه و نگهداری اماکن ورزشی» پیگیری می‌شود و پروژه‌های استان گلستان نیز توسط اداره کل ورزش و جوانان این استان تکمیل خواهد شد.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان گلستان نیز با تاکید بر تکمیل پروژه چمن مصنوعی و سالن ورزشی شهرستان گالیکش، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا روند تکمیل این پروژه‌های نیمه‌تمام با سرعت بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، در سفر یکروزه رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان گلستان برنامه‌های بسیار خوبی برای استان گلستان، نگارستان ایران پیش‌بینی شده است که چشمه امید در دل اهالی گلستان جوشید.

 سفر رئیس‌جمهور محبوب مردمی به همراه هیات دولت به استان گلستان نگارستان ایران قطعا با برکات ارزشمندی همراه خواهد بود که باید از این مزیت به نحو شایسته‌ای برای توسعه استان استفاده شود قطعاً این سفر می‌تواند تحولات شگرفی در توسعه پایدار استان گلستان به همراه داشته باشد.

رئیس جمهور و برخی وزرا صبح امروز پس از ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان، امروز در شانزدهمین سفر خود وارد استان گلستان شد.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول