اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

وزیر جهادکشاورزی: حمایت از طرح‌های شیلاتی به اشتغال جوانان کمک می‌کند

وزیر جهاد کشاورزی گلستان در بازدید از پروژه پرورش ماهیان خاویاری در شهرستان بندرگز گفت: حمایت از طرح‌های شیلاتی در این شهرستان به ایجاد اشتغال در گلستان کمک می‌کند.

وزیر جهادکشاورزی: حمایت از طرح‌های شیلاتی به اشتغال جوانان کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در نخستین برنامه سفر استانی همراه رئیس‌جمهور منتخب مردم به گلستان آمد و صبح امروز از طرح پرورش ماهیان خاویاری در بندرگز بازدید کرد.

وی با بیان اینکه از طرح‌های شیلاتی در گلستان حمایت می‌شود، اظهار کرد: حمایت از طرح‌های شیلاتی در این شهرستان به ایجاد اشتغال در گلستان کمک می‌کند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه طرح پرورش ماهیان خاویاری در مساحت ۱۰ هکتاری شهرستان بندرگز اجرایی شده است، گفت: طرح پرورش ماهیان خاویاری در بندرگز ظرفیت تولید ۳۰ تن گوشت ماهی را دارا است همچنین یک‌هزار و ۵۰۰ کیلوگرم خاویار تولید می‌شود.

ساداتی‌نژاد از اشتغال پنج نفر در پروژه ماهیان خاویاری در بندرگز خبر داد و اظهار کرد: طرح پرورش ماهیان خاویاری در بندرگز با سرمایه‌گزاری ۵۵ میلیارد ریال انجام شد.

وزیر جهادکشاورزی قرار است به عنوان نماینده رئیس جمهور در کردکوی حضور یافته و ضمن ادای احترام به شهدا در گلزار شهدای کردکوی و افتتاح طرح شهرک گلخانه‌ای هفت هکتاری و زهکشی ۷ هزار هکتار، در نشست شورای اداری این شهرستان نیز شرکت کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سفر رئیس‌جمهور محبوب مردمی به همراه هیات دولت به استان گلستان نگارستان ایران قطعا با برکات ارزشمندی همراه خواهد بود که باید از این مزیت به نحو شایسته‌ای برای توسعه استان استفاده شود قطعاً این سفر می‌تواند تحولات شگرفی در توسعه پایدار استان گلستان به همراه داشته باشد.

رئیس جمهور پس از ۱۵ سفر پیشین استانی خود به استان‌های هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر و گیلان، امروز در شانزدهمین سفر خود وارد استان گلستان شد.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول